Ik heb ook bericht gehad, ik moet 18 november Renee.
Ben heel erg benieuwd wat ik kan verwachten!
Hallo Meiden!
Ik heb een selectiedag op 17 November … en ik ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd!!! Wie kan mij er mee over vertellen?
Renée
Selectiedag is erg leuk en informatief. Vroeg beginnen om 8.30 uur. Je wordt eerst gemeten (lengte) en leverd dan de gevraagde documenten in. Vervolgens ga je met de hele groep een ruimte binnen en krijg je informatie over het bedrijf en ga je meteen 2 groepsopdrachten doen…bij de tweede opdracht wordt wel de samenstelling van de groep gewisseld en krijg je een andere recruiter. Na de lunchpauze vallen de eerste mensen af en mag je blijven dan krijg je het persoonlijke gesprek. Dat kan met 1 of 2 recruiters zijn.
Hey allemaal!
Ik had selectiedag op 19 oktober, paar dagen later kreeg ik ook te horen dat ik was aangenomen, maar heb nog geen start datum! Wie moeten er allemaal nog meer wachten op een datum?
Wat raar dat je nog geen startdatum hebt. Ik ben ook 19-10 geweest en werd 25-10 gebeld met een startdatum. Mensen die 17-11 en 18-11 op AD zijn geweest hebben ook al bijna allemaal een datum….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?