Woonbestemmingen rondom Schiphol

• Amber

Angel

Hahaha…….. das waar, ik heb mijn naam expres aangepast! :P 

Ik heb namelijk gelezen dat luchtvaartmaatschappijen ook op dit soort forums meelezen… dus :)

Maar wel dichtbij inderdaad!

Liefs

Ik ook hoor ;)

• Amber

stessje11

Je kunt je ook inschrijven voor anti-kraak via bijv. Adhoc beheer of interveste. Collega's doen dat al en ik zelf sta ook ingeschreven. Ook via marktplaats een advertentie plaatsen kan helpen. Zo heb ik mijn kamer ook gevonden. Ik zou wel foto's vragen van kamers om niet voor verrassingen te staan. Want je zult ook rare reacties krijgen. Vooral als je vermeld dat je stewardess bent

Bedankt voor je tips! Ik mag me nu officeel oriënteren, vandaag te horen gekregen dat ik aangenomen ben :)!

• Flightattendant

AliK

Ik zoek ook naar woonruimte in het Westen!! Kom uit Groningen en begin 5 februari. Het valt inderdaad niet mee om woonruimte te vinden. Ik zoek ook iets voor mezelf maar hoeft absoluut niet groot te zijn, wel het liefst een aparte slaapkamer. Tips zijn erg welkom!!!

• maud

Ik zie echt een flink aantal opties in Leiden….

Via officiele bureaus duurt het wel ff, maar via particulieren gaat het veel sneller.

• Amber

ca2017

Ik zie echt een flink aantal opties in Leiden….

Via officiele bureaus duurt het wel ff, maar via particulieren gaat het veel sneller.

Leiden lijkt me ook een gezellige stad om te wonen! Ik denk dat ik iets wil gaan kopen, om de maandlasten enigszins te drukken.

• Amber

Bedankt Stessje 11 en Angel! Ik ga vliegen bij KLM Cityhopper. :)