KLM cabine WERVING 6-12

  • C

    Per 6 december zal de vacature Cabin Attendant voor KLM open gaan. Randstad zal de digitale voorselectie verzorgen. Na een positief besluit zal KLM Recruitment het selectieproces verder leiden. De vacature is te raadplegen via www.randstad.nl/klm

  • Cestmoi

    wat goed dat je dit hebt aangegen, uiteraard gelijk gesolliciteerd! Hoop snel wat te horen.

  • C

    Succes met je sollicitatie! Ze zoeken ongeveer 300 mensen (nieuwe instroom)!

  • Cestmoi

    wow, dat klinkt al goed, het zal denk wel druk zijn. Wacht sinds vanochtend op bevestiging dat mijn sollicitatie binnen is. Zou bijna nog een keer solliciteren. Just to be shure ;-)

     

  • xMelissaMary

    Helaas kan ik niet reageren.. Heb nog een sollicitatie lopen bij KLC. :i 

  • Cestmoi

    Jammer Melissa! ik vraag me wel altijd af hoe ze daar achter kunnen komen. Zeker bij Randstad. Ben je al ver bij KLC?

  • xMelissaMary

    Ja ik vraag me dat dus ook af.. Ik heb het vanmorgen geprobeerd en toen had ik eerlijk ingevuld dat ik een sollicitatie bij KLC heb lopen.

    Ik heb mijn selectiedag in januari.

    Zou ik ook ‘'nee’' kunnen invullen of heb ik straks anders pech bij beiden? :S 

  • Cestmoi

    Mocht je wel gewoon doorgaan toen je dat had ingevuld? Alles doorgegeven etc zoals cv, diploma en paspoort?

  • Jet

    Ik zit ook in de sollicitatieprocedure van KLC, maar moet nog steeds een dag selecteren om op gesprek te komen. Zou ik mij hiervoor afmelden? Of is dit niet nodig? En wat als ik mij afmeld, moet ik dan een jaar wachten tot dat ik weer mag reageren op een vacature?

  • CD

    Ik heb ook gesolliciteerd en binnen 5 min bevestiging gekregen met uitleg over de selectieprocedure. Spannend!!!!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.