Qatar airways Amsterdam

• Lovetofly

Wie heeft er ervaring met Qatar airways? Zijn ze echt nog steeds zo erg? En wie gaat er volgende week nog meer?

• Amy

ben het half eens met mar hierboven.

Qatar zou ik gewoon inderdaad 100% NIET voor gaan.

het is een gevangenis en staat bij alle gulf stewards en stewardessen bekend als “quantanamo” als in gevangenis.

die dingen die je zegt over qatar met een curfew hebben klopt ook echt!

je mag als je een roker bent, niet roken in je eigen apartement… een slaaf voor de pasagiers, want als die klagen ben je de lul en kan je meteen worden ontslagen…

kortom verspil geen tijd en moeite het is het niet waard…

emirates en etihad is echt een ander verhaal…

allebei in de uae, een ander land…

veel vrijer, geen curfew… gaan en staan waar je wilt gewoon. en abu dhabi/dubai is veeeel leuker om te wonen.

-zelf werk ik nu 2+ jaar voor etihad en heb met veel ex qatar crew gewerkt die dit allemaal konden bevestigen. en nu veel happier zijn in etihad/emirates.

als je dan toch wilt verhuizen ga alleen voor die 2 airlines…

super leuke dingen eraan zijn dat je in een promo team kan werken.

stond afgelopen formule 1 op een yacht te werken met allemaal high profile vip gasten enzo…

zeker waard om t te proberen idg…

succes!

oja ps.

niet alle gulf airlines zijn ALLEEN op looks..

mijn assessment day was ik over met 1 model.. en zij was uiteindelijk afgewezen.

tis gewoon een combi van uiterlijke verzorging, representatief zijn en hoe je overkomt, persoonlijkheid en je motivatie moet goed duidelijk zijn…

tis een mix van alles…

• rdmdeboer__guid_k7

Zijn er meer mensen die gesolliciteerd hebben en nog op een uitnodiging wachten?

• MissSky

Rick

Zijn er meer mensen die gesolliciteerd hebben en nog op een uitnodiging wachten?

Hi Rick, ik dacht dat het een openday was? Anders wacht ik ook nog steeds op een uitnodiging. Wanneer heb jij gesolliciteerd?