Hoi Allemaal!
Ik heb een vraagje, ik heb gesolliciteerd bij KLMCittyhopper, en eerst ontving ik ( denk een standaard afwijzing met opleidingseis niet voldoende) nu kreeg ik een mail terug of ik video met motivatie wil maken? Ik ga dat natuurlijk wel doen maar ik vroeg mij af hoe het zit met de testen, krijg je deze NA de video als ze die goed vinden? Ik ben namelijk als de dood voor die test, ben bij randstad bijv als eens afgewezen vond het echt veel te moeilijk en veel te hoog voo mijn niveau ( mbo 3) hoe zit zn ini er uit, heb je dan ook zulke moeilijke testen?
Sorry wil dit zo ongelovelijk graag, ben er gewoon beetje ziek van dat ik bang ben dat ik die test gewoon niet kan maken Bij TUI bijv had je die testen niet, maar was ik helaas niet door de slectie… En ook gesolliciteerd bij Transavia maar dat is zo slordig gegaan helaas, zij belden voor een slectiedag data, ik zei dat ik die data helaas niet kon, ze zouden mij opnieuw contacteren en nu 3 weken later niks meer vernomen en zij zijn onbereikbaar…
geeft mij wel goed gevoel dat ik overal op slectie mag komen, maar pfff wat vind ik het eng! sorry voor mij vrij wat negatieve bericht maar wil dit zo mega graag!