Visum

• Vliegtuig

Hallo allemaal,

Voor de functie van cabin attendant bij KLM moeten er een aantal zaken geregeld worden, waaronder het aanvragen van een Amerikaans visum.

Bij mijn vorige werkgever heb ik een Crewmember visum aangeschaft die nog een aantal jaar geldig is. Na navraag heb ik vanuit KLM vernomen dat ik toch een nieuw visum aan moet vragen omdat het visum gelinkt is aan de werkgever.

Maar op mijn visum staat nergens de naam van mijn vorige werkgever.. Ook zeggen collega's die op dit moment vliegen bij KLM en ook van een andere luchtvaartmaatschappij komen dat dit niet nodig is en dat zij ook meerdere keren contact hebben gehad met KLM en tegenstrijdige info kregen en dat er pas na een tijdje gezegd werd dat het niet nodig was om een nieuw visum aan te vragen.

Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen?

• Jeroen

Dit onderwerp is gesloten, maar je bent vrij om de discussie voort te zetten op het nieuwe forum op onze nieuwe website. Dat forum zal het forum van stewardess.startpagina.nl binnenkort gaan vervangen. Dus meld je snel GRATIS aan op Luchtvaart Inside en we hopen je daar snel te mogen begroeten!

Groetjes,

Stewardess Startpagina / Luchtvaart Inside

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.