Initials trans

• Shayenne Selena

Hoi allemaal! 

Ik begin binnen kort aan mijn ini yaaaay, nog wel even de instap toets halen… alles in het Engels. Opzich geen probleem maar met de zenuwen samen is het wel een dingetje Haha. Ik vroeg mij af hoe de ini's zijn? Nederlands of Engels? Verder nog tips om te leren? Wat werkt wel en wat niet? Moet je ook al die afkortingen in het begin weten? 

Hoor graag van jullie :) 

xx

• Lis87

Hoi Shayenne,

Spannend voor je zeg ! 

De les stof is geheel in het engels maar er zal nl worden gesproken tijdens je ini.. let op je huiswerk/ leer werk is allemaal in het engels.

Zorg dat je elke avond na je ini alles doorleest thuis, de volgende dag aan het begin van de dag worden er namelijk vragen over gesteld en zo loop je niet achter.

In de weekenden is het verstandig om alles van de afgelopen week echt te leren ivm je examens.

Maak ook veel aantekeningen tijdens de theorie lessen :) 

Het is erg veel les stof maar het is niet moeilijk ;)

Let op je houding en je deelname want daar letten ze ook op !

Veel succes en plezier!

• Jeroen

Dit onderwerp is gesloten, maar je bent vrij om de discussie voort te zetten op het nieuwe forum op onze nieuwe website. Dat forum zal het forum van stewardess.startpagina.nl binnenkort gaan vervangen. Dus meld je snel GRATIS aan op Luchtvaart Inside en we hopen je daar snel te mogen begroeten!

Groetjes,

Stewardess Startpagina / Luchtvaart Inside

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.