(vrouwelijk) Huisgenootje gezocht - Amsterdam!

  • Nina

    Wegens vertrek van mijn huisgenootje ben ik per 1 september a.s. op zoek naar een nieuw vrouwelijk huisgenootje.

    Het appartement ligt op de 2e verdieping van een galerijflat. Totale grootte is ca. 80 m2, de woonkamer is ca. 21 m2. Het appartement bestaat uit 3 slaapkamers, woonkamer, keuken, badkamer en apart toilet. Er is een ruim balkon waar vanaf ’s morgens de zon schijnt tot een uur of 18.00.

    Het appartement is gelegen in Nieuw-West, net buiten de ring. De buurt is enorm aan het vernieuwen en in opkomst. Binnen 5 minuten ben je in het Rembrandtpark, met 10 minuten in o.a. het Vondelpark, Kinkerstraat, Overtoom etc. met een kleine 15 minuten sta je op het Leidseplein. Metrostation Postjesweg en station Lelylaan zijn op loopafstand. De Albert Heijn, Lidl, Kruidvat zijn om de hoek, net als een huisarts, tandarts, fysio en een sportschool. Het OLVG-ziekenhuis is binnen 5 minuten bereikbaar.

    De kamer die vrijkomt is ca. 13 m2 groot en heeft een deur naar zowel de woonkamer als het balkon. Een deel van de 3e slaapkamer kun je gebruiken om bv een kast neer te zetten of een kledingrek. De kamer zelf is groot genoeg voor een tweepersoonsbed, kast(en) en evt. een bankje met tv.

    De huurprijs komt op: €775,-. Dit is inclusief gas, elektriciteit, internet, tv en Netfix maar exclusief water (eens per kwartaal) en de gemeentelijke belastingen (eens per jaar). De borg bedraagt: €900,-. Inschrijving is mogelijk. In eerste instantie krijg je een huurovereenkomst voor 3 maanden, daarna is een langere periode bespreekbaar.

    Je zal het appartement delen met mij, ik ben 29 jaar en werk fulltime bij een filmbedrijf in de stad. Ik ben op zoek naar een vrouwelijke huisgenoot tussen de 25-35 jaar die bij voorkeur netjes is en een druk eigen leven heeft maar het ook gezellig vindt om af en toe samen te eten of te borrelen.

    Het is geschikt voor een stewardess die ICA vliegt of bv bij Cityhopper aangezien Schiphol binnen 10 minuten te bereiken is.

    Stuur me een berichtje bij interesse. Dit kan op: nina.aerts@hotmail.com. Vertel even in je berichtje wie je bent en wat je doet :).

    Na selectie plan ik een kijkavond in.

    Liefs, Nina

  • Jeroen

    Dit onderwerp is gesloten, maar je bent vrij om de discussie voort te zetten op het nieuwe forum op onze nieuwe website. Dat forum zal het forum van stewardess.startpagina.nl binnenkort gaan vervangen. Dus meld je snel GRATIS aan op Luchtvaart Inside en we hopen je daar snel te mogen begroeten!

    Groetjes,

    Stewardess Startpagina / Luchtvaart Inside

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.