Easyjet vacature 2018

  • maud

    Hai,

    sinds enkele dagen staat de vacature bij easyjet weer open voor nieuwe collega's vanaf 2018.

    heb je interesse en/of vragen?

    ik beantwoord ze graag!

  • Men

    Hoi Maud!

    Heeft het bij jou lang geduurd voordat je een startdatum te horen kreeg? Ik ben in april aangenomen en ik wacht nu op een uitnodiging voor een ini! Hoe heb je de ini ervaren? :) en hoe is je rooster? Ik kan niet wachten om te beginnen!!

    Groetjes,

    Mandy

  • maud

    Ik had 2 dagen na de selectiedag een startdatum. Waarschijnlijk duurt het nu wat langer omdat er in de zomer minder ini's zijn. 

    De ini was vooral heeeeel veel informatie. Maar de 3 weken in Londen zijn ook heel gezellig. 

    De roosters vind ik heel fijn. Je hebt zelf best veel invloed op je rooster. We kunnen vantevoren voorkeuren opgeven voor bijvoorbeeld vroeg of laat en aantal sectoren. 

    Hopelijk krijg je snel een startdatum!

  • Helen

    Hallo maud! 

    Ik ben blij dat de vacature weer openstaat! In 2015 had ik een AD datum maar zat ik in het vliegtuig, en vorig jaar kwam ik niet door de tests heen… dus dit jaar proberen we het maar weer!

  • Helen

    Had ik toch nog een vraag: hoe werkt dat nu met de contracten? Is het na een jaar klaar? En fijn om te horen dat je toch wat invloed hebt op je rooster… ben benieuwd hoe dat dan werkt, net als bjj de KLM?

  • maud

    Bij EZY is het zo dat je begint met een jaarcontract en bij goed functioneren krijg je na een jaar een vast contract. 

    Het is dis niet zoals bij bijv TUI of Trans dat je alleen een contract krijgt voor een seizoen en dat je er dan eerst weer een paar maanden uit moet. Hoe het nu bij klm met de “zomerstessen”  verder gaat weet ik niet. Geen idee of klm over gaat naar vaste contracten..,

  • Jeroen

    Dit onderwerp is gesloten, maar je bent vrij om de discussie voort te zetten op het nieuwe forum op onze nieuwe website. Dat forum zal het forum van stewardess.startpagina.nl binnenkort gaan vervangen. Dus meld je snel GRATIS aan op Luchtvaart Inside en we hopen je daar snel te mogen begroeten!

    Groetjes,

    Stewardess Startpagina / Luchtvaart Inside

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.