Vacature KLM juli 2022

  • Marleen

    Andy

    Heel veel succes Marleen! Zo'n video interview vond ik best spannend, praten tegen een webcam maar alles is goed gegaan :)

    Hoi Andy,

    Dank je wel :).  k Heb net de video ingeleverd. Was best zenuwachtig! Op goed geluk..

    Waar ben jij in de sollicitatie procedure?

  • Maria

    Marleen
    Andy

    Heel veel succes Marleen! Zo'n video interview vond ik best spannend, praten tegen een webcam maar alles is goed gegaan :)

    Hoi Andy,

    Dank je wel :).  k Heb net de video ingeleverd. Was best zenuwachtig! Op goed geluk..

    Waar ben jij in de sollicitatie procedure?

    Oh joh jullie zijn al klaar met de online ronde. Wat goed!! Nu afwachten of je door maag naar serious game en CBI. dat kan ook wel weer een dag of 8 duren geloof ik. Wat een zenuwslopende tijd voor ons allemaal. We gaan het weer zien. Succes in ieder geval. Je kunt de video's terugkijken bij eelloo mocht je daar zin in hebben

  • Andy

    Marleen
    Andy

    Heel veel succes Marleen! Zo'n video interview vond ik best spannend, praten tegen een webcam maar alles is goed gegaan :)

    Hoi Andy,

    Dank je wel :).  k Heb net de video ingeleverd. Was best zenuwachtig! Op goed geluk..

    Waar ben jij in de sollicitatie procedure?

    We duimen allemaal voor je! Hopelijk hoor je snel meer. Denk dat het wel goed is om zenuwachtig te zijn hoor, dan lijk je wellicht ook meer oprecht.

    Wat betreft mijn procedure heb ik het hele traject inmiddels doorlopen en begin ik november aan de basiscursus! Heel onwerkelijk en blij uiteraard. Na 6 lange weken nu van het moment genieten. Wie weet tot snel! ✈️^^D

  • Julie

    Hey allemaal,

    kan iemand me vertellen wat de cbi en serious game net inhouden? Ik kan me er namelijk niet meteen iets bij voorstellen. Alvast gefeliciteerd met jullie positieve resultaten!

  • Marleen

    Andy
    Marleen
    Andy

    Heel veel succes Marleen! Zo'n video interview vond ik best spannend, praten tegen een webcam maar alles is goed gegaan :)

    Hoi Andy,

    Dank je wel :).  k Heb net de video ingeleverd. Was best zenuwachtig! Op goed geluk..

    Waar ben jij in de sollicitatie procedure?

    We duimen allemaal voor je! Hopelijk hoor je snel meer. Denk dat het wel goed is om zenuwachtig te zijn hoor, dan lijk je wellicht ook meer oprecht.

    Wat betreft mijn procedure heb ik het hele traject inmiddels doorlopen en begin ik november aan de basiscursus! Heel onwerkelijk en blij uiteraard. Na 6 lange weken nu van het moment genieten. Wie weet tot snel! ✈️^^D

    Wat gaaf!! Gefeliciteerd! Succes met de basiscursus en wie weet tot snel ✈️ Nog drie selectierondes te gaan geloof ik. Hopelijk succesvol :)

  • Marleen

    Julie

    Hey allemaal,

    kan iemand me vertellen wat de cbi en serious game net inhouden? Ik kan me er namelijk niet meteen iets bij voorstellen. Alvast gefeliciteerd met jullie positieve resultaten!

    Ben ik ook heel benieuwd naar :) Ben je al zover in de sollicitatie procedure?