Goedemorgen,
Ik woon in Amstelveen en heb 2 kamers te huur. Dichtbij de OV.
Laat naar weten.
Groet,
Nynke
Hallo allemaal, Samen met een klasgenoot zoek ik een woonruimte met 2 slaapkamers in omgeving badhoevedorp, amstelveen, hoofddorp, amsterdam etc. Omdat wij uit het noorden komen zijn wij genoodzaakt te verhuizen. Wij gaan medio maart starten met onze stage bij de KLM! Ons budget is max 600 euro pp! Wij zijn 2 rustige en nette meiden. Wie zou dit aan ons kunnen verhuren? Wij horen het graag!
Goedemorgen, Ik woon in Amstelveen en heb 2 kamers te huur. Dichtbij de OV. Laat naar weten. Groet, Nynke[/quot
Goedemorgen,
Mijn naam is Deveney Keuken en ben 18 jaar en doe de opleiding tot Luchtvaartdienstverlener. Op dit moment zit ik in het 2e jaar van de opleiding. Deze opleiding volg ik ten Zwolle. Bij deze opleiding moet ik een stage lopen van begin november tot eind april. Zelf woon ik in Hardenberg en is het geen optie om heen en weer te reizen.
Mijn vraag is dan ook hierbij, heeft u de kamer eventueel dan beschikbaar?
Vriendelijke groeten,
Deveney Keuken
Hoi,
Mijn naam is Sofie Wieman en ik ben 19 jaar oud. Ik zit momenteel op de opleiding Luchtvaartdienstverlening in Wageningen. Vandaar dat heen en weer reizen geen optie is voor ons. Vanaf eind november/begin december moet ik voor 4 maanden stage lopen op Schiphol. Samen met een klasgenoot zoek ik een woonruimte met 2 slaapkamers in omgeving Badhoevedorp, Amstelveen, Hoofddorp, Amsterdam etc. Zelf willen we gezamenlijk max. 1200 euro per maand kwijt zijn (600 p.p.) We zijn 2 nette/zorgzame spontane meiden. (leeftijd 19 & 21). Mocht iemand iets weten of iets vrij hebben, dan hoor ik graag een reactie.
Vriendelijke groetjes,
Sofie Wieman
hey Nynke,
Is het mogelijk om in contact met u tekomen? Ik ben samen met een vriendin opzoek naar een woonruimte voor tijdens onze KLM stage. Deze is in de periode november tot april.
Met vriendelijke groet,
Madelon van der Meij
Goedemorgen, Ik woon in Amstelveen en heb 2 kamers te huur. Dichtbij de OV. Laat naar weten. Groet, Nynke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?