Kamer(s) te huur

  • Nynke

    Goedemorgen,

    Ik woon in Amstelveen en heb 2 kamers te huur. Dichtbij de OV.

    Laat naar weten.

    Groet,

    Nynke

  • Lisanne

    Hoi Nynke, 

    Is het eventueel mogelijk om de kamer voor enkele weken te huren tijdens de Ini? 

    Met vriendelijke groet,

    Lisanne

  • Melek

    Hallo ik woon hartje centrum Amsterdam 3 min loopafstand Centraal station. En wil een van mijn kamers voor paar dagen in de week verhuren . Er staat een bed, tafel en een klein kastje voor de kleding. Bellen op nr 0644454491 ( graag eerst een berichtje opsturen voordat u belt) dank.

  • Henny

    Hallo ik woon in de directe omgeving Schiphol rustige omgeving per 1 Augustus 2023

  • Henny

    Een appartement te huur

  • Lyonesse

    Hoi hoi!

    Ik ben opzoek naar een plekje waar ik terecht kan tijdens mijn ini! Mijn ini is vanaf 11 maart tot ongeveer 21 april. Ik hoop dat ik ergens terecht kan voor deze tijd omdat ik zelf uit brabant kom. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen! :)

    Groetjes,

    Lyonesse

  • Stagiaires KLM

    Hallo allemaal, Samen met een klasgenoot zoek ik een woonruimte met 2 slaapkamers in omgeving badhoevedorp, amstelveen, hoofddorp, amsterdam etc. Omdat wij uit het noorden komen zijn wij genoodzaakt te verhuizen. Wij gaan medio maart starten met onze stage bij de KLM!  Ons budget is max 600 euro pp!  Wij zijn 2 rustige en nette meiden. Wie zou dit aan ons kunnen verhuren? Wij horen het graag!  

  • Deveney

    Nynke

    Goedemorgen, Ik woon in Amstelveen en heb 2 kamers te huur. Dichtbij de OV. Laat naar weten. Groet, Nynke[/quot

     

    Goedemorgen,

    Mijn naam is Deveney Keuken en ben 18 jaar en doe de opleiding tot Luchtvaartdienstverlener. Op dit moment zit ik in het 2e jaar van de opleiding. Deze opleiding volg ik ten Zwolle. Bij deze opleiding moet ik een stage lopen van begin november tot eind april. Zelf woon ik in Hardenberg en is het geen optie om heen en weer te reizen.

    Mijn vraag is dan ook hierbij, heeft u de kamer eventueel dan beschikbaar?

    Vriendelijke groeten,

    Deveney Keuken