Kamer(s) te huur

• Madelon

hey Nynke,

Is het mogelijk om in contact met u tekomen? Ik ben samen met een vriendin opzoek naar een woonruimte voor tijdens onze KLM stage. Deze is in de periode november tot april.

Met vriendelijke groet,

Madelon van der Meij

Nynke

Goedemorgen, Ik woon in Amstelveen en heb 2 kamers te huur. Dichtbij de OV. Laat naar weten. Groet, Nynke

• Madelon

Heyy hoi, Wij zijn Jonne en Madelon (van 19 en 18)  en wij doen de opleiding Luchtvaartdienstverlening. Wij zoeken voor onze stage een Huisvesting rond om Schiphol zoals (Haarlem, Hoofddorp, Amsterdam etc.) Voor de periode november tot april.   Wij zoeken voor eventueel een klein appartementje voor twee of eventueel een huis met een kamertje voor 2.   Mocht je iemand zijn of kennen die een kamer of appartement aanbied stuur dan een berichtje.  Groetjes ons.

• A_Savannah

Goedenavond, 

In verband met mijn INI welke plaats zal vinden Rijswijk, ben ik opzoek naar een kamer in de buurt. De INI zal plaatsvinden van 18-11-2024 t/m 06-01-2025. 

Mocht iemand mij kunnen helpen, hoor ik het graag.

Alvast bedankt!(:

• Diede

Dag allen,

Ik ga een INI volgen in Rijswijk van 02-12-2024 tot 31-01-2025. Ik woon niet in de buurt en ik ben benieuwd of ik met iemand samen een appartement kan huren of dat ik een kamer kan huren via iets wat jullie aandragen. De locatie hoeft niet Rijswijk te zijn maar omgeving Rijswijk kan ook.

Ik hoop dat dit lukt :-)

Groetjes Diede

• Diede

Hoi Nynke,

Heb je de kamers nog te huur?

Groetjes Diede

• Lien

Hey Nynke, ik ben voor een langere periode op zoek naar een woning waar ik ook ingeschreven kan worden. Ik ben zoekende, omdat ik mijn studentenkamer moet gaan verlaten. Ik ben werkzaam op Schiphol en 19 jaar oud, wordt in december 20. Ik Hoor graag of ik met jou in contact kan komen!

• Madelon

GEZOCHT: Kamer in Amsterdam vanaf januari 2025

Hi! Vanaf januari 2025 ben ik op zoek naar een kamer in Amsterdam voor lange termijn. Mijn budget is max. €1000 incl. Belangrijk is dat ik ‘s nachts met het OV op Schiphol kan komen voor mijn werk of een parkeerplek heb! Het lijkt me erg leuk om een huis te delen met 1 of meerdere huisgenootjes. Ik ben 24 jaar, houd van gezelligheid (drankje, lekker eten) en ik vind een schoon en opgeruimd huis super belangrijk! Ken jij of ben jij iemand die een kamer verhuurt? Let me know!

Insta: madelonnagel madelonnagel77@gmail.com

• Suus

Wij zoeken een werkende huisgenoot om ons gezellige huis compleet te maken! Gezien we hebben gezien dat veel mensen in de buurt van Schiphol een kamer zoeken, wilden we het ook hier posten. Eén van ons staat namelijk ook op de wachtlijst om te starten bij de ini van KLC!  

Wij zijn twee werkende meiden van 25 die graag samen eten, sporten, series kijken, en af en toe een terrasje of drankje doen! We zouden het ook fijn vinden als iemand in de zelfde levensfase zit!

Je komt in een kamer van ca. 10m² met een handige inbouwkast! We delen de woonkamer, keuken en badkamer. Het huis ligt op een toplocatie in Duivendrecht, met winkels om de hoek en uitstekende OV-verbindingen. De huur bedraagt ca. 700 euro, inclusief g/w/l. Het gebouw heeft een fietsenstalling, en er is ook een berging. De kamer is beschikbaar vanaf 16/17 november.

Interesse? Stuur een mailtje naar huisgenootduivendrecht@gmail.com en wie weet word jij onze nieuwe huisgenoot! Liefs, Sanne en Suus