KLC Wachtlijst

  • Misstravel

    Hi!

    Woohoo! Ik ben ook aangenomen. Ik zou ook graag in de groepschat willen mijn insta: ivduin

  • Lyonesse

    Misstravel

    Hi!

    Woohoo! Ik ben ook aangenomen. Ik zou ook graag in de groepschat willen mijn insta: ivduin

    Aahhh ik ben super blij voor je <3 ik stuur je een berichtje op Instagram!

  • Helene

    Hey iedereen!! Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik positief door de selecties ben en morgen heb ik mijn medische keuring. 

    Maar als ik het zo hoor is het echt nog even wachten?

    Voeg me gerust toe aan de insta groep! @helennnina 

    Groetjes

  • Babs

    Hoiii!! Ook ik sta wachtlijst sinds VANDAAG!! Super blij mee! Mag ik bij de groep? Mn insta is babs_luidinga

  • Charmaine

    Hey Meiden

    Zijn jullie toevallig al begonnen met jullie ini?

  • Lyonesse

    Charmaine

    Hey Meiden Zijn jullie toevallig al begonnen met jullie ini?

     

    Veel van de insta groep zijn gebeld! Ik zelf start 11 maart. Er zijn ook mensen aangenomen van september/oktober uit onze instagram groep, die wachten nog op een belletje! 

  • Charmaine

    Lyonesse
    Charmaine

    Hey Meiden Zijn jullie toevallig al begonnen met jullie ini?

      Veel van de insta groep zijn gebeld! Ik zelf start 11 maart. Er zijn ook mensen aangenomen van september/oktober uit onze instagram groep, die wachten nog op een belletje! 

     

    Hey Lyonesse,

    Wat Leukk!! Gaat al opschieten voor jou : )

    Mag ik misschien ook in de instagroep? Mijn naam is charmainedenooijerx

  • Julia

    Ik zou ook wel graag in de instagroep willen! Maar misschien voor degene die er nu in zitten niet heel fijn als er nu heel veel nieuwe bijkomen? Of vinden jullie dat wel oké? 

     

    Anders kunnen we ook een nieuwe groep aanmaken voor mensen die in 2024 zijn aangenomen? 

  • Nienke

    Ik ook!! Een nieuwe groep kan ook inderdaad. Ligt eraan wat jullie willen!

    Mijn insta is in ieder geval nienkexplores :)

  • Julia

    Ik voeg jullie iig even toe alvast op Instagram! @nienke @charmaine