Matthijs
Julia
Matthijs
[...]

Heel vreemd. Kreeg in het begin dat mijn sollicitatie was ontvangen, daarna duurde het een week. Heb je nog andere vacatures op het oog mbt op luchtvaart?

Ja ik ben bij KLM Cityhopper door de video ronde heen en door naar de selectiedagen. Maar daar sta ik nu voor op de wachtlijst en ik verwacht eigenlijk ook niet dat ik de komende maanden een datum krijg helaas. Dus hopelijk snel reactie van Young Capitol/Transavia.

Dat doe je goed! Ik ben helaas te groot voor KLM Cityhopper met mijn 1.88 cm kan ik het wel proberen, maar zal er denk niet doorheen komen. Had net een telefonische call met Young Capital helaas ben ik afgewezen, om de meest knullige reden die er bestaat (was een afraffel gesprek). Ik heb nog wel twee sollicitaties lopen bij Corendon en Grondsteward bij KLM.

Wat naar Matthijs, dat is heel jammer. Zonde ook dat het zo te lezen niet echt een fijn gesprek was. Wil je wellicht met ons delen wat, heel algemeen uiteraard, de reden van de afwijzing was? Hopelijk heb je bij Corendon of voor de functie als grondsteward meer geluk, ik wens je alle succes met je sollicitaties!