KLC sollicitatie winter 2023

  • Lisa2009

    Julia
    Lisa2009

    Ik heb gister mijn eerste gesprek gehad en ben door naar het tweede gesprek volgende week dinsdag, als iemand nog tips heeft, hoor ik het heel graag! Super spannend :D

    Superleuk! En spannend!

    Hoelang zat er tussen het moment dat je door de videoronde heen was en de uitnodiging voor de selectiedag?

    Redelijk lang, 3 maanden ongeveer, iets meer.

  • Cyn

    Wat leuk allemaal! Ik ben ook door de videoronde heen en kreeg afgelopen dinsdag een uitnodiging voor de 1e selectieronde. Anderen die ook een uitnodiging hebben gekregen en toevallig 9 januari naar de selectie gaan? ;)

  • Julia

    Cyn

    Wat leuk allemaal! Ik ben ook door de videoronde heen en kreeg afgelopen dinsdag een uitnodiging voor de 1e selectieronde. Anderen die ook een uitnodiging hebben gekregen en toevallig 9 januari naar de selectie gaan? ;)

    Ik ook! Heel spannend en ben echt heel benieuwd!

  • Cyn

    Julia
    Cyn

    Wat leuk allemaal! Ik ben ook door de videoronde heen en kreeg afgelopen dinsdag een uitnodiging voor de 1e selectieronde. Anderen die ook een uitnodiging hebben gekregen en toevallig 9 januari naar de selectie gaan? ;)

    Ik ook! Heel spannend en ben echt heel benieuwd!

    Aaah wat leuk Julia! Vind het ook spannend, gelukkig hebben we nog een maandje om goed voor te bereiden! :)

  • Nienke

    Hoi meiden!

    Hoe ging jullie solicitatie?

    Ik heb mijne dinsdag! Zie ik iemand daar? :)

    Groetjes!

  • Manal

    Linda

    Hey wat leuk! Ik ben ook door de video ronde heen en sta op de wachtlijst voor een selectiedag. Iemand enige ervaring hoelang zoiets ongeveer duurt! :)

    hoi hoelang heb je uiteindelijk gewacht?

  • Manal

    Hoi hoelang heb je uit eindelijk gewacht ?

  • Linda

    Ik kreeg eind december de mail dat ik mij kon inschrijven voor een selectie dag en die had ik  toen op 23 januari :) De mail kwam wel in mijn ongewenst dus ik zag hem eerst niet. Een tip dus om die ook even in de gaten te houden!