TUI 2024 januari sollicitatie

• Josh

Hi Allemaal, ik ben benieuwd wie er allemaal bezig zijn met de sollicitatie rondes bij TUI fly 

• ID

Josh

Hi Allemaal, ik ben benieuwd wie er allemaal bezig zijn met de sollicitatie rondes bij TUI fly 

Hoi Josh, ik zie dit forum nu pas. Hoe gaat het met soliciteren bij Tui? Ik ben aangenomen bij Tui en sta op de wachtlijst om te starten met de ini!

• Flylalalaura

ID
    Josh

Hoi Josh, ik zie dit forum nu pas. Hoe gaat het met soliciteren bij Tui? Ik ben aangenomen bij Tui en sta op de wachtlijst om te starten met de ini!

Hi ID,

Hartelijk gefeliciteerd, wat goed dat je bent aangenomen bij TUI fly! 

Ik overweeg ook om te solliciteren zodra de vacature weer actief is en ben heel erg benieuwd naar het sollicitatieproces, zou je willen vertellen hoe dat ging en wat er zoal aan je werd gevraagd?

Dankjewel alvast en veel succes tijdens de ini, komt vast goed! 

Groetjes,

Flylalalaura

• Flylalalaura

Josh

Hi Josh,

Ben benieuwd of je bent aangenomen bij TUI fly en zou graag willen weten wat jouw ervaringen tijdens het sollicitatieproces waren.

Dankjewel alvast en groetjes!

Flylalalaura

• Daisyzz

De vacature is op dit moment gesloten toch? Kan iemand mij vertellen wat je bruto verdient per maand? Ik kan dit nergens vinden.

• Flylalalaura

Ingeborg

De vacature is op dit moment gesloten toch? Kan iemand mij vertellen wat je bruto verdient per maand? Ik kan dit nergens vinden.

Klopt, de vacature is momenteel gesloten. Alle info m.b.t. de functie van Cabin Crew Member is hier te vinden:

https://careers.tuigroup.com/nl/over-de-functie-cabin-crew-member-schiphol/

Groetjes,

Laura

• ID

Flylalalaura
    ID
    Josh

Hi ID, Hartelijk gefeliciteerd, wat goed dat je bent aangenomen bij TUI fly!  Ik overweeg ook om te solliciteren zodra de vacature weer actief is en ben heel erg benieuwd naar het sollicitatieproces, zou je willen vertellen hoe dat ging en wat er zoal aan je werd gevraagd? Dankjewel alvast en veel succes tijdens de ini, komt vast goed!  Groetjes, Flylalalaura

Hoi Laura, 

Dankjewel! Het verloop van het solicitatieproces kan je vinden op de website die je stuurde :). Eerst CV sturen, daarna online testen: situational judgement/engels/persoonlijkheidstesr. Daarna een online solicitatiegesprek en de groepsopdracht. Als je die door komt wordt de medische keuring ingepland zodra je ini datum bekend is.

Mocht je nog verdere vragen hebben kan ik je wel even een berichtje sturen via instagram, laat dan even je instagram weten! 

Helaas is de vacature nu gesloten inderdaad!

• Flylalalaura

ID
    Flylalalaura
    ID
    [...]

Hi ID, Hartelijk gefeliciteerd, wat goed dat je bent aangenomen bij TUI fly!  Ik overweeg ook om te solliciteren zodra de vacature weer actief is en ben heel erg benieuwd naar het sollicitatieproces, zou je willen vertellen hoe dat ging en wat er zoal aan je werd gevraagd? Dankjewel alvast en veel succes tijdens de ini, komt vast goed!  Groetjes, Flylalalaura

Hoi Laura,  Dankjewel! Het verloop van het solicitatieproces kan je vinden op de website die je stuurde :). Eerst CV sturen, daarna online testen: situational judgement/engels/persoonlijkheidstesr. Daarna een online solicitatiegesprek en de groepsopdracht. Als je die door komt wordt de medische keuring ingepland zodra je ini datum bekend is.   Mocht je nog verdere vragen hebben kan ik je wel even een berichtje sturen via instagram, laat dan even je instagram weten!    Helaas is de vacature nu gesloten inderdaad!

Hoi, dankjewel voor je reactie! Ja, het sollicitatieproces had ik inderdaad al gezien op de website, maar was eigenlijk meer benieuwd naar de inhoud ervan ;) Dus hoe de groepsopdracht was en wat voor vragen er werden gesteld. Leuk dat je voorstelt om even contact te hebben via Instagram. Mijn accountnaam is @flylalalaura. Ik hoor het wel! Groetjes, Laura

Post was bewerkt op 9 mei 2024 13:07 door Flylalalaura

• ID

Flylalalaura
    ID
    Flylalalaura
    [...]

Hoi Laura,  Dankjewel! Het verloop van het solicitatieproces kan je vinden op de website die je stuurde :). Eerst CV sturen, daarna online testen: situational judgement/engels/persoonlijkheidstesr. Daarna een online solicitatiegesprek en de groepsopdracht. Als je die door komt wordt de medische keuring ingepland zodra je ini datum bekend is.   Mocht je nog verdere vragen hebben kan ik je wel even een berichtje sturen via instagram, laat dan even je instagram weten!    Helaas is de vacature nu gesloten inderdaad!

Hoi, dankjewel voor je reactie! Ja, het sollicitatieproces had ik inderdaad al gezien op de website, maar was eigenlijk meer benieuwd naar de inhoud ervan ;) Dus hoe de groepsopdracht was en wat voor vragen er werden gesteld. Leuk dat je voorstelt om even contact te hebben via Instagram. Mijn accountnaam is @flylalalaura. Ik hoor het wel! Groetjes, Laura

• Flylalalaura

Hoi ID, Nu ben ik wel heeeel benieuwd wat je had willen zeggen :-D