Hi Allemaal, ik ben benieuwd wie er allemaal bezig zijn met de sollicitatie rondes bij TUI fly
Hi Allemaal, ik ben benieuwd wie er allemaal bezig zijn met de sollicitatie rondes bij TUI fly
Hoi Josh, ik zie dit forum nu pas. Hoe gaat het met soliciteren bij Tui? Ik ben aangenomen bij Tui en sta op de wachtlijst om te starten met de ini!
Hi ID,
Hartelijk gefeliciteerd, wat goed dat je bent aangenomen bij TUI fly!
Ik overweeg ook om te solliciteren zodra de vacature weer actief is en ben heel erg benieuwd naar het sollicitatieproces, zou je willen vertellen hoe dat ging en wat er zoal aan je werd gevraagd?
Dankjewel alvast en veel succes tijdens de ini, komt vast goed!
Groetjes,
Flylalalaura
De vacature is op dit moment gesloten toch? Kan iemand mij vertellen wat je bruto verdient per maand? Ik kan dit nergens vinden.
Klopt, de vacature is momenteel gesloten. Alle info m.b.t. de functie van Cabin Crew Member is hier te vinden:
https://careers.tuigroup.com/nl/over-de-functie-cabin-crew-member-schiphol/
Groetjes,
Laura
Hoi Josh, ik zie dit forum nu pas. Hoe gaat het met soliciteren bij Tui? Ik ben aangenomen bij Tui en sta op de wachtlijst om te starten met de ini!
Hi ID, Hartelijk gefeliciteerd, wat goed dat je bent aangenomen bij TUI fly! Ik overweeg ook om te solliciteren zodra de vacature weer actief is en ben heel erg benieuwd naar het sollicitatieproces, zou je willen vertellen hoe dat ging en wat er zoal aan je werd gevraagd? Dankjewel alvast en veel succes tijdens de ini, komt vast goed! Groetjes, Flylalalaura
Hoi Laura,
Dankjewel! Het verloop van het solicitatieproces kan je vinden op de website die je stuurde . Eerst CV sturen, daarna online testen: situational judgement/engels/persoonlijkheidstesr. Daarna een online solicitatiegesprek en de groepsopdracht. Als je die door komt wordt de medische keuring ingepland zodra je ini datum bekend is.
Mocht je nog verdere vragen hebben kan ik je wel even een berichtje sturen via instagram, laat dan even je instagram weten!
Helaas is de vacature nu gesloten inderdaad!
Hi ID, Hartelijk gefeliciteerd, wat goed dat je bent aangenomen bij TUI fly! Ik overweeg ook om te solliciteren zodra de vacature weer actief is en ben heel erg benieuwd naar het sollicitatieproces, zou je willen vertellen hoe dat ging en wat er zoal aan je werd gevraagd? Dankjewel alvast en veel succes tijdens de ini, komt vast goed! Groetjes, Flylalalaura
Hoi Laura, Dankjewel! Het verloop van het solicitatieproces kan je vinden op de website die je stuurde . Eerst CV sturen, daarna online testen: situational judgement/engels/persoonlijkheidstesr. Daarna een online solicitatiegesprek en de groepsopdracht. Als je die door komt wordt de medische keuring ingepland zodra je ini datum bekend is. Mocht je nog verdere vragen hebben kan ik je wel even een berichtje sturen via instagram, laat dan even je instagram weten! Helaas is de vacature nu gesloten inderdaad!
Hoi, dankjewel voor je reactie! Ja, het sollicitatieproces had ik inderdaad al gezien op de website, maar was eigenlijk meer benieuwd naar de inhoud ervan Dus hoe de groepsopdracht was en wat voor vragen er werden gesteld. Leuk dat je voorstelt om even contact te hebben via Instagram. Mijn accountnaam is @flylalalaura. Ik hoor het wel! Groetjes, Laura
Post was bewerkt op 9 mei 2024 13:07 door Flylalalaura
Hoi Laura, Dankjewel! Het verloop van het solicitatieproces kan je vinden op de website die je stuurde . Eerst CV sturen, daarna online testen: situational judgement/engels/persoonlijkheidstesr. Daarna een online solicitatiegesprek en de groepsopdracht. Als je die door komt wordt de medische keuring ingepland zodra je ini datum bekend is. Mocht je nog verdere vragen hebben kan ik je wel even een berichtje sturen via instagram, laat dan even je instagram weten! Helaas is de vacature nu gesloten inderdaad!
Hoi, dankjewel voor je reactie! Ja, het sollicitatieproces had ik inderdaad al gezien op de website, maar was eigenlijk meer benieuwd naar de inhoud ervan Dus hoe de groepsopdracht was en wat voor vragen er werden gesteld. Leuk dat je voorstelt om even contact te hebben via Instagram. Mijn accountnaam is @flylalalaura. Ik hoor het wel! Groetjes, Laura
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?