Tui Vacature juli 2024

• RTrav3ls

Hi all,

Zijn er toevallig hier mensen die hebben gesolliciteerd voor de huidige vacature van TUI?

Zo ja? Hoe ver zijn jullie al in het proces?

• Ies

Hi! Ik heb afgelopen donderdag gesolliciteerd! Heb alleen nog geen reactie ontvangen.

• Teddy

Hallo! Ik heb zaterdag 27 juli gesolliciteerd, maar uiteraard nog geen reactie. 

• Daisyzz

hallo, kan iemand mij vertellen hoe een rooster van een cabin attendant bij TUI er ongeveer uitziet? Vooral veel Europa? En hoe zit dat met dagen vrij na een ica vlucht? Heeft iemand een voorbeeld van een realistisch rooster?

• Lisa2009

heyhey! Hier een TUI stewardess, de roosters zijn heel afwisselend. Als je begint met werken begin je wel eerst met 3 maanden alleen 737, maar zeker in de winter zijn er ook op de 737 hele leuke stops en voor mij vloog die tijd echt zo voorbij! Daarna wordt je getraind voor de 787 en doe je ook ICA vluchten. De verdeling verschilt per maand maar ik heb wel elke maand minimaal 1 ICA vlucht in mijn rooster. Na een ICA ben je standaard 3 dagen vrij. Laat maar weten mochten jullie nog vragen hebben!

• Teddy

Lisa2009

heyhey! Hier een TUI stewardess, de roosters zijn heel afwisselend. Als je begint met werken begin je wel eerst met 3 maanden alleen 737, maar zeker in de winter zijn er ook op de 737 hele leuke stops en voor mij vloog die tijd echt zo voorbij! Daarna wordt je getraind voor de 787 en doe je ook ICA vluchten. De verdeling verschilt per maand maar ik heb wel elke maand minimaal 1 ICA vlucht in mijn rooster. Na een ICA ben je standaard 3 dagen vrij. Laat maar weten mochten jullie nog vragen hebben!

Hoi Lisa! Dankjewel voor het schetsen van een beeld over de roosters. Ik heb een vraag over deeltijd werken. Weet jij na hoelang het mogelijk is om deeltijd te werken? Alvast bedankt! 

• Edb

Nog meer mensen die geen virtual interview konden inplannen omdat er telkens geen tijdslot was en nu een mail hebben ontvangen dat ze al genoeg mensen hebben / talentpool?

• Teddy

Edb

Nog meer mensen die geen virtual interview konden inplannen omdat er telkens geen tijdslot was en nu een mail hebben ontvangen dat ze al genoeg mensen hebben / talentpool?

Ja, helaas wel….

• Diede

Dag allen,

Ik heb te horen gekregen dat ik door ben en dat ik de INI mag volgen in Rijswijk!

Ik woon niet in de buurt en ik zou graag samen met iemand een appartement willen huren die ook de INI gaat doen of dat iemand wat verhuurt of weet waar ik terecht zou kunnen. Dit gaat over de periode van 02-12-2024 tot 31-01-2025.

Ik hoor het graag :-)

Groetjes Diede

• Henkie

Oei, wanneer stond deze vacature van Tui Nederland online? 

Omdat ik geen vacature zag heb ik in juni bij Tui Belgium gesolliciteerd en ik ben aangenomen. Cursus start in januari. 

Uiteraard ben ik hier heel blij mee, maar Brussel airport is toch 2,5 uur rijden (zonder file), terwijl ik 15 minuten van Schiphol woon. 

Zou een transfer voor de cursus mogelijk zijn, of iemand enig idee of er nog vacatures bij Tui NL komen?