KLM vacature november 2024

• Moi

Hallo allemaal,

Ik heb In de wandelgangen vernomen dat in november de KLM vacature weer een paar weken opengaat.

Weet iemand of dit waar is? Klinkt hoopvol!

• Vitani

Hey, ik heb niks gehoord over november maar ik heb wel geluiden gehoord over een eventuele heropening van de vacature in maart 2025..

• Mo64

Dan moeten wel alle mensen die dit jaar zijn aangenomen eerst met de basiscursus zijn gestart zou je denken. Is dat al zo?

Ik hoorde via de wandelgangen trouwens dat er inmiddels alweer ini's zijn geannuleerd en dat het nog wel een jaar kan duren voordat de wachtenden kunnen beginnen met hun basiscursus.

Kortom: het blijft allemaal een black box waar geen peil op te trekken valt, helaas…

• Vitani

Dat is wel heel tegenstrijdig dan :') Ik weet ook niet of de geruchten die ik hoor waar zijn hoor, maar een collega van mij had contact met een van de recruiters en die had dit tegen haar gezegd.

• BV@24

Hallo Allemaal, als de vacature toch in November weer opengaat dan mag ik niet meedoen omdat ik afgelopen Maart op 2% niet voldeed aan het profiel. Klopt dit? Het is toch een jaar wachten? 

• Edb

BV@24

Hallo Allemaal, als de vacature toch in November weer opengaat dan mag ik niet meedoen omdat ik afgelopen Maart op 2% niet voldeed aan het profiel. Klopt dit? Het is toch een jaar wachten? 

hoeveel % had je als ik vragen mag? :) en helaas is er nog een jaar wachttijd volgens mij.

• BV@24

@Edb, ik had een totaal score 78% op de competentie/drijfveren test en op de eerste test bovengemiddeld. Ik kreeg een mailtje dat ik eventueel nog opgeroepen kon worden maar kreeg uiteindelijk toch de mail dat het proces voor mij gestopt was. Jammer hoor!!

• SAN

BV@24

Ja ik vrees dat dat klopt. Ik heb ook gesolliciteerd maar was afgewezen op mijn videoboodschap. Ook maart 1 jaar geleden geleden. Ik hoop dus heel erg op maart 25 ????

• Merel

Hii,

ik heb ook via via vernomen dat de vacature zal openen in november 2024. Ook op de website van flynow.nu staat dat KLM binnenkort gaat werven, dus fingers crossed!

• Vitani

Ik hoor het nu ook steeds meer (ook vanuit partner collega's die bij klm werken). Maarja ik ben in maart afgewezen dus vind het wel enorm jammer dat het zo vroeg al open gaat.. betekent dat ik niet mag solliciteren:(