Cabin OK de moeite waard?

• Kebbekroe

Hoi! Ik ben benieuwd wie van jullie er onlangs ervaring heeft met Cabin OK. Ter voorbereiding op de sollicitatie lijkt het me handig, maar ik zou graag van jullie horen wat jullie ervaringen zijn. Of zijn er ook goede alternatieven?

• nee

Ik raad het aan als je wat meer zelfvertrouwen wilt maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen

• nee

Ik bedoel zelfvertrouwen in de vorm van, je weet wat je te wachten staat tijdens de sollicitatierondes. Zelf heb ik hiervoor ook al gevlogen maar mocht dat bij jou niet het geval zijn dan krijg je ook misschien wat meer duidelijkheid over wat de functie inhoud. 

Het is per persoon natuurlijk erg verschillend en zoals ik al zei, je zult het uiteindelijk toch echt zelf moeten doen. 

Maar…..het blijft duur

succes!

• Kebbekroe

kaelem

Dus M.A.R.C.

Ga je het doen?

Nee, na het lezen van de commentaren hier, heb ik besloten het niet te gaan doen. Ik heb zelfvertrouwen en ken mensen in de vliegwereld waar ik ook veel van kan leren. Bedankt allemaal!

• sollieklm

;) Balen voor je, Ceetje82. Na vijftien jaar ervaring word je behandeld als een ‘nummer’. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet te begrijpen is.

• Kebbekroe

willow

Hoi Mark,

Ik heb me laten voorbereiden door Flynow.nu. De trainers werken zelf ook voor de KLM. Het was een goede training en het heeft mij. Heel erg geholpen. Succes !

Hoi Willow, bedankt voor je advies. Ik heb de site bekeken, ziet er goed uit. Wel prijzig… Ik ga er over nadenken!