Heeft iemand al bericht gehad van Transavia?

• flyy

Ik vraag me af of iemand al wat gehoord heeft van Transavia? Iemand een uitnodiging of telefoontje gehad?:) 

Aangezien de vacature al een tijdje open is.. ?

• Jet

Net een uitnodiging ontvangen via de mail dat ik 12 januari op gesprek mag komen! Jippie!

• flyy

@fleurie, nee ik heb helaas nog niets ontvangen of gehoord..

geduld geduld :( 

• flyy

flying

@fleurie, nee ik heb helaas nog niets ontvangen of gehoord..

geduld geduld :( 

iedereen heel veel succes!!

• Alicia

Heb ook een mail ontvangen en mag naar de Meet & Greet op 22 januari.

• M

Iemand nog de 19e om 10:00 uur? :)

• M

fleurie

Mb1992, ik ben er ook maandag om 10.00 uur! Spannend he! 

Gezellig Fleurie! Misschien email adres uitwisselen? Ik ben er al rond 9.15. Ben bang dat ik te laat kom als ik een trein later neem…. (die komt om 9:30 aan op het station)

• M

cabinattendant1993

Hallo lieve dames en heren,

ik heb mijn eerste selectieronde afgelopen maandag gehad, en ik ben ook door fijn!

Vandaag heb ik de Engelse test en capaciteitentest gemaakt, wie hebben de testen ook al gemaakt?

Voor de gene die hem nog moeten maken heel veel succes!

Hi Cabinattendant1993, hoe is de test? Is ie te doen? Hopelijk krijg je snel de uitslag! Van de klm test kreeg ik 4 uur later al de uitslag… (niet voldoende)

• M

deess

Hallo ik heb net ook het formulier ingevuld via Internet.  Stond ook iets over een mail die je krijgt over cv en diploma? Krijg je die snel? 

Welk formulier heb je ingevuld?

• M

deess

Sollicitatie formulier op de site via unique

Oh sorry, ik dacht dat de vacature inmiddels al gesloten was. Bij mij duurde het ongeveer een week voordat ik een mail terug kreeg… CV en diploma moest ik uploaden in die vragen lijst