Heeft iemand al bericht gehad van Transavia?

• M

cabinattendant1993
    mb1992
    cabinattendant1993

Hallo lieve dames en heren,

ik heb mijn eerste selectieronde afgelopen maandag gehad, en ik ben ook door fijn!

Vandaag heb ik de Engelse test en capaciteitentest gemaakt, wie hebben de testen ook al gemaakt?

Voor de gene die hem nog moeten maken heel veel succes!

Hi Cabinattendant1993, hoe is de test? Is ie te doen? Hopelijk krijg je snel de uitslag! Van de klm test kreeg ik 4 uur later al de uitslag… (niet voldoende)

Ja het is een pittige test vond ik ,maar gewoon goed concentreren. Je krijg bepaalde sec voor een vraag.

Dankjewel! Welk niveau opleiding heb je gedaan als ik vragen mag? ^_^  Heb je al een uitslag?

• M

cabinattendant1993

Vmbo-t/Havo heb zelf van te voren een aantal verschillende testen gemaakt, maar die kwamen niet overeen helaas!

Je moet er zeker niet makkelijk over denken, gewoon goed concentreren op de vragen want je hebt maar een bepaalde tijd voor elke vraag.

de Engelse test bestaat ook uit meedere onderdelen, net zoals de capaciteiten test.

Thnx! Ik had voor KLM idd ook flink geoefend. Kwam ook helaas niet overeen met hun test. Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten op de uitslag en heb je hem gewoon gehaald!!! Ik duim voor je!

• M

1987md

Ik kreeg woensdag deze mail: 

Wanneer je jouw sollicitatie succesvol hebt afgerond ontvang je een mail met daarin de vraag jouw diploma en CV naar ons te versturen. Deze mail zal je later deze week ontvangen.

Ik ben benieuwd wanneer ik weer iets hoor!

Moet je die testen eigenlijk gewoon thuis maken?

Spannend! Ja die moet je thuis maken (wat ik begrepen heb tenminste). Je kunt wel op een later tijdstip een snelle test krijgen met soort gelijke vragen om te checken of je hem wel echt zelf hebt gemaakt.

• Jet

Vanmiddag test gemaakt. Jeeeeeetje! Me vriend zat er naast met een universitaire opleiding en die kon amper nog de concentratie er bij houden af en toe. Ben bang dat ik gezakt ben, pff!

• M

Jet

Vanmiddag test gemaakt. Jeeeeeetje! Me vriend zat er naast met een universitaire opleiding en die kon amper nog de concentratie er bij houden af en toe. Ben bang dat ik gezakt ben, pff!

Oh wauw, ze hebben de test dus ook moeilijker gemaakt. Altijd fijn! Boehhh. Hoop het beste voor je! Hou je ons op de hoogte?

• Jet

amber88

Een vriendin van mij heeft vandaag de toets online gemaakt, zij vond het juist meevallen! Af en toe wat pittige dingen maar goed te doen :)

Misschien kwam het doordat ik net me nachtdienst had gehad… Is ook niet slim natuurlijk! Fingers crossed!!!

• Jet

huisje
    Jet

Als hij je heeft geholpen en je krijg later een checkup (die niet thuis plaats vind) en dat komt niet overeen met de antwoorden van je eerdere test sta je wel even voor paal..

I know! Ik heb de antwoord zelf ingevuld en hij keek mee of het een beetje ging ;-)

• Jet

Jet
    huisje
    Jet

Als hij je heeft geholpen en je krijg later een checkup (die niet thuis plaats vind) en dat komt niet overeen met de antwoorden van je eerdere test sta je wel even voor paal..

I know! Ik heb de antwoorden zelf ingevuld en hij keek mee of het een beetje ging ;-)