Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft van het werken bij British Airways / Mixed Fleet? Hoe is dat?
En of iemand misschien een idee heeft wanneer zij gaan werven?
Dankje a380! Ik heb inderdaad al dit soort verhalen gelezen ja, zelf ben ik 21 dus dat is nog best ‘piepjong’ maar ik werk momenteel bij een maatschappij met seizoenscontracten en zie het ‘echte’ stewardessenleven met stops over de hele wereld en uiteraard een langer contract wel zitten. Weet jij, of iemand anders, misschien ook hoe het dan zit met Virgin Atlantic?
KLM zit er momenteel niet meer in helaas…
Post is bewerkt op dec 29, 2014, 1:30 p.m. door stess
Ik vlieg nu bij transavia dus ik zou ook kunnen wachten tot er intern weer een vacature bij KLM open komt maar daar heb ik totaal geen inzicht op wanneer dat zou zijn. KLC heb ik dit jaar gesolliciteerd maar helaas niet aangenomen. Emirates en Etihad heb ik inderdaad ook aan zitten denken maar het is best een grote stap om naar Dubai / Abu Dhabi te verhuizen. Ik heb wel gesolliciteerd en zou graag een opendag bezoeken. Easyjet heeft me op gesprek gevraagd maar daarbij twijfelde ik weer omdat het qua werk niet veel zal verschillen van HV (heen en weer-tjes) en ik dan niet meer intern bij KLM zou kunnen solliciteren.
Duits spreek ik helaas erg slecht maar ik spreek wel Spaans… Mijn Engels is ook vloeiend.
Lastig lastig..
Aankomend seizoen ga ik sowieso weer bij trans en ik heb het daar ook heel leuk alleen om nou elke keer weer wat voor de winter te moeten zoeken en natuurlijk de weinige stops.. Tenzij je Veldhoven meerekend
Ja bij KLC zeiden ze na de groepsronde dat ik niet genoeg van mezelf had kunnen laten zien en dat het ook wel in mijn nadeel had gewerkt dat het een erg aanwezige groep was. (Uiteindelijk was er maar 1 van de 6 door maar oke) en dat ze me echt wel in de cabine zag staan en dat ik het volgend jaar maar opnieuw moest proberen. Nou dan heb ik zelf zoiets van geef me nog de kans bij de tweede ronde, maar helaas. Het was ook zo dat we onszelf aan het begin moesten voorstellen en ik was als eerste dus ik stelde mezelf even kort en krachtig voor, 3 zinnen, maar toen hield de rest van de groep hele lange verhalen en toen raakten de 15 minuten al gauw vol…
Het is gewoon jammer dat het een moment opname is want ik weet dat ik het kan en ik was ook echt heel erg gemotiveerd dus was er kapot van toen ik eruit lag.
Transavia is inderdaad een heel leuk en gezellig bedrijf en heb het ook echt naar mijn zin alleen mijn droom was altijd KLM met long haul vluchten en verre stops etc. maar dat zit er voorlopig nog niet in helaas en daarom ben ik nu dus verder aan het kijken.
Ik weet alleen niet zo goed wat
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?