etihad airways

  • JDF

    Ccetihad Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik werk voor etihad, als iemand wat wilt weten

    > over etihad, vraag maar raak.

    >

    > Mvg

    >

    > Ccetihad

    Allereerst bedankt voor alle informatie die je hier al hebt gegeven! Ik had nog een vraagje: ik heb een online application form ingevuld en CV opgestuurd. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je er antwoord op kan krijgen?

  • zz

    ?

  • MK

    Hoi CcEtihad,

    Ik heb een vraagje. De ID90 en 50 tickets die je ouders tot hun beschikking hebben, vanaf wanneer mogen ze die gebruiken? Is dat vanaf je graduation of pas na je probation? Ik kon daar niet echt wijs uit worden in het contract.

    Groetjes

  • Esperanza

    Hoi Josine,

    Ik lees in je stukje dat je deze maand bent begonnen bij Etihad. Wat zijn jou ervaringen tot nu toe? Ik kon in Augustus niet beginnen en ik wacht op nog een andere startdatum, wellicht worden we binnenkort collega 's. Ben je met veel Nederlandse meiden begonnen?

    Groetjes,

    Esperanza

  • j.olivia

    Hoi Esperanza,

    ik zit hier nu inderdaad bijna een maand en ik vind het hier super! De training is wel vrij zwaar, maar als je goed oplet tijdens de les zijn de examens goed te doen. Je hebt ochtendshifts of avondshifts, ik heb de avondshift van half 4 ‘s middags tot half 12 ’s avonds. In het weekend kun je naar de mall, naar het strand of naar een zwembad.

    Wanneer zou jij eventueel kunnen beginnen?

    In mijn batch zijn we in totaal met 4 Nederlandse meiden, heel gezellig! Bij de batch voor ons zit 1 Nederlands meisje en in de batch na ons zit 1 Nederlands meisje. Ben je naar de assessment day in Amsterdam geweest?

    Als je nog specifieke vragen hebt, let me know!

  • Pippi langstrumpf

    Gaan ze dit jaar nog c.c aannemen?

  • j.olivia

    Ja zeker, ze groeien heel hard dus er zijn veel nieuwe mensen nodig!

  • Pippi langstrumpf

    @ ccetihad

    zijn ze momenteel opzoek???

    zo ja heb je via de website gesolliciteerd?

    ik hoor het graag

  • Pippi langstrumpf

    verkeerde forum sorry

  • Fouzia Souafi

    Heey heey meid,

    wat fijn dat je jewelf wo opensteld om vrage te beantwoorden.

    Ik ben net door de finalinternvieuw door en moet nu 2servicletters toesture, daar ben ik nu mee beig allee was het mij nog een beetje onduidelijk hoe het verdere verloop zal zijn na datie ik de serviceketters heb verstuurd. ik hoop egt zsm van je te moge vrenemen, je kan mij altijd ,ailen op fouzia.souafi@gmail.com

    alvast heeel erg bedankt

    groetjes Foes