KLC sollicitatie

  • Femke

    Hallo allemaal, 

    Allereerst, gefeliciteerd voor degene die al zijn aangenomen/op gesprek mogen. 

    Ik heb zojuist ook mijn motivatievideo verstuurd, vond dit al erg spannend… hihi. 

    Ik heb alleen nog geen bevestigingsmail gehad… iemand die ook dit heeft gehad? Even afwachten of meteen contact opnemen met KLC?

    Dank alvast voor meedenken.

    Groetjes,

    Femke!

  • Amber

    Wat leuk om te zien dat de vacature nog steeds open staat en de werving maar door blijft gaan!

    Ik heb zelf ook met al deze vragen gezeten en veel gehad en de ervaringen van anderen. Mochten

    jullie het leuk vinden, ik heb al mijn ervaringen tijdens de sollicitatie en INI opgenomen in mijn blog.

    Mijn blog kun je vinden op https://www.amberontdekt.nl/work-1/

    Veel succes in de voorbereidingen en hopelijk tot aan boord :)

  • Sharona

    Hi all! Ik heb afgelopen dinsdag gesolliciteerd voor KLC. Een half uur na het invullen van alle sollicitatieformulieren al een mailtje binnen voor de motivatievideo. Dit ook direct gedaan, echter heb ik nog steeds geen mailtje met bevestiging oid binnen dat de video in goede orde ontvangen is… Duurde dit bij anderen ook even of zal ik een mail sturen met de vraag of het ontvangen is? Alvast bedankt :)

  • Maaike

    Heeft iemand nog kleding tips voor de eerste selectieronde? :)

  • Jeroen

    Dit onderwerp is gesloten, maar je bent vrij om de discussie voort te zetten op het nieuwe forum op onze nieuwe website. Dat forum zal het forum van stewardess.startpagina.nl binnenkort gaan vervangen. Dus meld je snel GRATIS aan op Luchtvaart Inside en we hopen je daar snel te mogen begroeten!

    Groetjes,

    Stewardess Startpagina / Luchtvaart Inside

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.