KLC sollicitatie

  • Amber

    enJOY123

    Wie moet er nog meer de 21e naar de selectiedag? Ik vind het zo spannend!

    Wat gaan ze vragen in het Engels? Dan kan ik me daar wat meer op voorbereiden..

    Het gaat veelal over je eigen interesses. Check mijn blog, wie weet heb je er iets aan:

    https://www.amberontdekt.nl/2017/01/01/serendipity/ Veel succes!

  • Maaike

    Wat is de gemiddelde leeftijd dat als KLC solliciteert? Ik heb ook zojuist mijn sollicitatie ingestuurd, aankomende week de motivatie video insturen.. spannend!

  • Lovetofly

    Ik ben nu mijn Engels goed aan het voorbereiden, maar zou het oké zijn als ik over 1 onderwerp de hele tijd vertel? Of waarderen ze dat niet? 

  • Blondeblauwe

    Hoi!

    Zijn er nog meer mensen die op 4 april hun eerste gesprek hebben?

    Groetjes!

  • Good

    Ik heb problemen met het uploaden van foto, CV en diploma's.

    3 computers al geprobeerd.

    Wie weet een oplossing?

  • Blondeblauwe

    Joy
    flyhigh

    Hoi!

    Zijn er nog meer mensen die op 4 april hun eerste gesprek hebben?

    Groetjes!

     

    Hoi! Jazeker ik heb ook 4 april mijn eerste gesprek. Ik ben superzenuwachtig. Hoe laat moet jij aanwezig zijn?

    Groetjes!

    Om 1 uur heb ik mijn gesprek! Hoelaat heb jij de jouwe?

    Het is echt spannend hoor, maar druk bezig met voorbereiden haha, meer kan je niet doen

  • Blondeblauwe

    Joy
    flyhigh
    Joy
    [...]

    Hoi! Jazeker ik heb ook 4 april mijn eerste gesprek. Ik ben superzenuwachtig. Hoe laat moet jij aanwezig zijn?

    Groetjes!

    Om 1 uur heb ik mijn gesprek! Hoelaat heb jij de jouwe?

    Het is echt spannend hoor, maar druk bezig met voorbereiden haha, meer kan je niet doen

    Ja het is zeker spanned. Ik moet om 14:00 aanwezig zijn tot 17:00.

    Ik weet dat ik mijn engels goed beheers, maar als ik dan al die recensies lees begin ik toch wel te twijfelen aan mezelf. Ben dat dus ook goed aan het voorbereiden en gewoon netjes gekleed gaan dinsdag. Heb jij al een idee wat je gaat aantrekken?

     

     

    Bij engels letten ze echt op de grammatica. Maar een vriendin van mij is al aangenomen en het is echt maar een gesprekje van 10 minuten wat je thuis echt goed kan voorbereiden.

    Jaa ik doe denk ik een rokerrok aan met een blousje erop en hakken aan. Maar misschien veranderd dat nog in jurkje haha, wil het liefst dat alles perfect is maar je weet natuurlijk niet wat zij willen zien..

    Heb jij al een idee wat je aantrekt?

  • Blondeblauwe

    Joy
    flyhigh
    Joy
    [...]

     

    Bij engels letten ze echt op de grammatica. Maar een vriendin van mij is al aangenomen en het is echt maar een gesprekje van 10 minuten wat je thuis echt goed kan voorbereiden.

    Jaa ik doe denk ik een rokerrok aan met een blousje erop en hakken aan. Maar misschien veranderd dat nog in jurkje haha, wil het liefst dat alles perfect is maar je weet natuurlijk niet wat zij willen zien..

    Heb jij al een idee wat je aantrekt?

    Oh dat is super. Fijn dat je vriendin is aangenomen dan kan je altijd dingen aan haar vragen. Vragen ze in dat gesprekje meer naar je motivatie en werkverleden of meer een beetje van wat is je favoriete vakantie bestemming enz..? Ik ben alles aan het voorbereiden, maar misschien het verkeerde.

    Ik trek een kokerrok aan met hakken en een net blousje eronder. Twijfel nog een beetje of ik mijn haar in een knot ga doen of een staart.

    Groetjes!

    Nee tijdens het engels gesprek moest zij eerst wat over zichzelf vertellen en daarna stelde ze haar een vraag wat bijvoorbeeld kan zijn; waar ben je voor het laatst op vakantie geweest?

    En als je dan door bent heb je een groepronde waarbij je wel over je motivatie moet vertellen en evt over je werkervaring!

    Ja dat is altijd goed toch een rok haha. Ligt eraan waarbij jij je het fijnst voelt, of wat die ochtend je ingeeft wat je met je haar moet doen haha!

  • Blondeblauwe

    Jaa hoe dichterbij het komt, hoe spannender het word hoor!

    Nee de groepsronde is wel gewoon in het Nederlands!

    Groetjes!

  • Good

    stessje11

    KLC kijkt niet naar leeftijd. Ik ben 43 en ook pas begonnen

    Hoe bevalt het jou als 43 jarige tussen alle jongere collega's? Zijn er meer collega's van jouw leeftijd? is er een maximale leeftijd denk je? Ik twijfel erg!

     

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.