KLC sollicitatie

  • Lovetofly

    Wie moet er 21 maart allemaal?

  • Lovetofly

    Leuk dat je ook op 21 maart gaat! Ik moet al om 8.30 uur. Ben bang dat ik mijn Engels weer verpest, omdat ik daar de vorige keer op afgewezen was.. Ze vonden me heel geschikt en het juiste type, alleen ik zei 1 zin in de verkeerde tijd en ik lag er gelijk uit. Baalde echt! Nu ga ik goed oefenen op mijn Engels en hoop op het beste!

  • Lovetofly

    Ik moet ook om 8.30!! Ik weet niet meer wat ze vroegen, maar weet wel dat het bij iedereen anders was! Ik zei een zin in een verkeerde tijd, dus dat ga ik in ieder geval goed oefenen. 

    Weet er iemand of ze een referentiecheck doen? Mijn één na laatste werkgever heeft me blijkbaar heel slecht beoordeeld en hoop niet dat ze die gaan mailen of bellen. Of mag ik zelf mijn referenties aangeven?

  • Lovetofly

    Kim
    Celeste
    Kim
    [...]

    Ik heb hem dan ook om half 9

    Ik heb hem ook morgen om half 9. Ben heeel erg benieuwd!

    Ik ook ik ben alleen heel erg zenuachitg en bang dat ik niet goed genoeg voorbereid ben en dat ik dicht klap.

     

    Ik oo

    Hoe is het gegaan??

  • Marie

    Zijn er meer die gisteren op 2e gesprek zijn geweest?

  • Flying.B

    Wie heeft er nog meer volgende week de tweede ronde? :)

  • Marie

    Nog niemand uitslag van 28 februari? Ik hou het niet meer!

  • Lovetofly

    Wie moet er nog meer de 21e naar de selectiedag? Ik vind het zo spannend!

    Wat gaan ze vragen in het Engels? Dan kan ik me daar wat meer op voorbereiden..

  • Ies

    Melanie
    enJOY123

    Wie moet er nog meer de 21e naar de selectiedag? Ik vind het zo spannend!

    Wat gaan ze vragen in het Engels? Dan kan ik me daar wat meer op voorbereiden..

    Ik!! Vind het ook zo spannend, vooral omdat je niet echt iets voor hoeft te bereiden. Bij mijn KLM sollicitatie moest je een stukje over jezelf voorbereiden. Ik heb geen ervaring bij KLC sollicitaties dus ben ook erg benieuwd wat ze zullen gaan vragen..

    Succes met je sollicitatie!!

    Wanneer heb jij bij KLM gesolliciteerd? Moest je een jaar wa heen of heb jij mee gedaan aan de afgelopen ronde bij KLM?

     

  • Ies

    Melanie
    enJOY123

    Wie moet er nog meer de 21e naar de selectiedag? Ik vind het zo spannend!

    Wat gaan ze vragen in het Engels? Dan kan ik me daar wat meer op voorbereiden..

    Ik!! Vind het ook zo spannend, vooral omdat je niet echt iets voor hoeft te bereiden. Bij mijn KLM sollicitatie moest je een stukje over jezelf voorbereiden. Ik heb geen ervaring bij KLC sollicitaties dus ben ook erg benieuwd wat ze zullen gaan vragen..

    Succes met je sollicitatie!!

    Wanneer heb jij bij KLM gesolliciteerd? Moest je een jaar wachten of heb jij mee gedaan aan de afgelopen ronde bij KLM?

     

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.