Sollicitatie TUI

  • Alicia

    Lies013
    AliK

    Ik kom uit Groningen!!

     

    Oke kom je met het ov of de auto?

    Denkele anders kunnen we ergens afspreken?

     

    Ik kom met de auto..OV is voor mij geen doen. Waar kom jij vandaan? Ik ga om 10.00 uur weg….heb reistijd van 2.15 minuten

  • Alicia

    Lies013
    AliK

    Ik kom uit Groningen!!

     

    Oke kom je met het ov of de auto?

    Denkele anders kunnen we ergens afspreken?

     

    Ik kom met de auto..OV is voor mij geen doen. Waar kom jij vandaan? Ik ga om 10.00 uur weg….heb reistijd van 2.15 minuten

  • Leonique

    R

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/26765391/__Personeel_TUIfly_slaat_alarm__.html

    Gelukkig ken ik mensen die al jaren bij TUIfly werken (ook als steward/stewardess) welke aangeven dat dit absoluut niet het geval is. Het is ook een beetje jammer om dit bericht hier te posten terwijl er mensen zijn die al zijn aangenomen bij TUIfly en die zich nu misschien wel zorgen gaan maken. Zoals iedereen weet blaast de media veel dingen op en is dit bericht ook uit zijn verband gerukt.

     

  • K

    Ik begin ook 5 december! Weet er iemand al meer? Zijn we met kerst of oud en nieuw vrij? 

  • K

    Danielle

    Oh wat fijn van die mail! Ik zit ook wel op meer info te wachten. Ik denk echter dat we gewoon op 5 dec zullen starten. Het is een gewone werkdag en kinderen gaan gewoon naar school. 

    Eerste kerstdag en oud en nieuw vallen in het weekend, dus die dagen ben je denk ik wel vrij.

    Woensdag heb ik een afspraak om het uniform te passen, ben reuze benieuwd naar de regels omtrent de schoenen. Misschien weet iemand van jullie dat al? Kleur? Hakhoogte? 

    Ik hoorde op de selectiedag dat we een trolleykoffertje en handtas krijgen. De koffer moeten we zelf aanschaffen. Moet die nog aan bepaalde eisen voldoen?

    En weet iemand of we van te voren al wat dingen kunnen leren? (Afkortingen, drills etc). Of komt dat echt pas tijdens de ini? Iedereen veel succes met de voorbereidingen!

    Ik heb dezelfde vragen! Hopelijk krijgen we snel die mail :) wat betreft de schoenen, tas etc. ik denk dat we dat bij het passen van het uniform te weten kunnen komen!

  • Leonique

    Ik heb inderdaad de mail met informatie gisteren ontvangen, maar het komt overeen hoor! :) Ook veel leerstof ontvangen en de uniform voorschriften.

    Is er iemand die iets meer weet over reiskostenvergoeding tijdens de Ini? Of ontvang je deze alleen tijdens het werk zelf. 

  • K

    Nikkie

    Ik heb inderdaad de mail met informatie gisteren ontvangen, maar het komt overeen hoor! :) Ook veel leerstof ontvangen en de uniform voorschriften.

    Is er iemand die iets meer weet over reiskostenvergoeding tijdens de Ini? Of ontvang je deze alleen tijdens het werk zelf. 

    Zit je in de ini van half november? Ik zit in die van 5 december en heb hem namelijk nog niet.. ben benieuwd!

     

  • Leonique

    K
    Nikkie

    Ik heb inderdaad de mail met informatie gisteren ontvangen, maar het komt overeen hoor! :) Ook veel leerstof ontvangen en de uniform voorschriften.

    Is er iemand die iets meer weet over reiskostenvergoeding tijdens de Ini? Of ontvang je deze alleen tijdens het werk zelf. 

    Zit je in de ini van half november? Ik zit in die van 5 december en heb hem namelijk nog niet.. ben benieuwd!

     

    Ja ik begin 14 november met de Ini en heb gisteren en zojuist informatie ontvangen. Ik denk dat degene die 5 december beginnen misschien ook een maandje voordat de Ini begint de informatie ontvangen, nog even dus!:)