Sollicitatie TUI

  • lotte

    he dames,

    ik heb 19 sept gereageerd, maar tot heden nog geen reactie ook geen afwijzing of een vraag voor de video..

    erg vreemd heb gemaild maar geen antwoord.

    weet iemand welk nummer je kan bellen ?

     

  • lotte

    LNX
    LNX
    lotte

    he dames,

    ik heb 19 sept gereageerd, maar tot heden nog geen reactie ook geen afwijzing of een vraag voor de video..

    erg vreemd heb gemaild maar geen antwoord.

    weet iemand welk nummer je kan bellen ?

     

    Hoi Lotte! Ik heb ook vorige week gereageerd en helaas nog geen antwoord. Ik begrijp van collega's dat je daar wel 1/2 weken op kunt wachten. Als ik morgen nog niks hoor dan ga ik wel bellen. Ik zal je het laten weten als ik meer duidelijkheid

    Ik heb net gebeld, en ze hebben voor 1, 4 en 5 oktober al genoeg mensen. Als ze hier niet voldoende geschikte kandidaten uit kunnen halen, dan komen er nieuwe selectiedagen en word er gekeken naar onze sollicitatie, en of we (de meeste die tussen 19 en 23 september hebben gereageerd) een filmpje mogen opnemen. Dus, afwachten maar!

    oh.. nou dan maar hopen dat ze niet voldoende mensen vinden! 

     

     

  • Alicia

    AliK

    Ik heb ook begin september gesolliciteerd en mocht daarna ook een videopitch insturen voor 9 september. Helaas tot op heden ook nog niks gehoord. Ik ben ook ouder (34) en heb geen ervaring als stewardess. 

    Inmiddels ben ik afgelopen woensdag gebeld en mag 4 oktober deelnemen aan de Selectiedag!!! 

     

  • Alicia

    Lies013

    Heeft iemand al iets gehoord? Ik ben gister gebeld, uitgenodigd voor selectie dag 4 okt. Wie nog meer?

    Ik ben ook gebeld en mag ook komen op 4 oktober. Van 13.00 tot 17.00. Heb helaas nog niets via de email ontvangen, jij?

  • Leonique

    Ik ben ook gebeld en ben ook aangenomen!:) Sommige worden al gebeld ivm opzegtermijn bij hun huidige baan. Anderen horen het gewoon 13/14 okt.

    Nog geen reden voor paniek als je niet gebeld bent :) Heel veel succes iedereen!

  • Alicia

    Sorry mijn vraag is dubbel gepost!!!

  • Alicia

    Heb vandaag de uitnodiging ontvangen voor de selectiedag. Hier zit ook een Drill bij die je uit je hoofd moet leren. Weet iemand wat de afkorting FD betekend? Moet je de Drill opnoemen of moet je deze vertalen? Wie kan hier iets over vertellen….Alvast bedankt.

  • maud

    De drill moet je letterlijk uit je hoofd leren. En opdreunen tijdens de selectiedag. 

  • Alicia

    Lies013
    AliK
    Lies013

    Heeft iemand al iets gehoord? Ik ben gister gebeld, uitgenodigd voor selectie dag 4 okt. Wie nog meer?

    Ik ben ook gebeld en mag ook komen op 4 oktober. Van 13.00 tot 17.00. Heb helaas nog niets via de email ontvangen, jij?

    Wat leuk, dan zien we mekaar daar! Ik heb gister een email ontvangen, jij?

     

    Ik heb afgelopen vrijdag de email ontvangen. Gezellig zie je dinsdag….ff de Drill leren….is een lastige!! Wordt ff stampen.

     

  • Alicia

    Ik kom uit Groningen!!