Sollicitatie TUI

  • B

    Lies013

    Wie van jullie heeft een eigen video geupload ? Ik kreeg daar namelijk niet de optie om deze op te slaan terwijl dat er wel stond om te doen … vraag me af of het dan wel is goed gegaan

    Ik heb een eigen video geupload en na het uploaden stond er in het scherm: ‘ video geupload en opgeslagen.’

    Dus volgens mij moet dat gewoon goed gaan (althans dat hoop ik dan maar.)

     

  • Alice

    LNX
    Allie89

    Hi Lies013!

    Geen zorgen, ik had ook mijn eigen video geupload en twijfelde daar ook even over. Maar heb wel reactie gekregen.

     

    Hoe lang duurde het ongeveer tot dat je hoorde of je het filmpje mocht opnemen? Ik heb dinsdag mijn sollicitatie verstuurd! 

     

    Hi LNX, ik had 5 september mijn sollicitatie verstuurd en 6 september mocht ik filmpje opnemen. Maar vacature stond toen ook open tot 6 september dacht ik, dus had ook op het laatst pas gesolliciteerd. 6 sept gingen ze er natuurlijk doorheen..tot wanneer stond ie deze keer open?

  • maud

    @LNX (collega) ;-)

    ik denk dat het leeftijdsverhaal niet helemaal klopt. Ik ben al lang geen eind 20 meer en mocht wel een filmpje opnemen. Dus als ze op zoek zijn naar jonge dames en heren dan had ik nav mijn cv al een afwijzing gekregen. 

  • B

    @LNX ik heb gereageerd toen de vacature vorige week open stond. 

    Ik heb gereageerd op dinsdag en kreeg vrijdag een uitnodiging om een filmpje op te nemen. Zelf ben ik begin twintig trouwens.

  • maud

    LNX
    Ca_2017

    @LNX (collega) ;-)

    ik denk dat het leeftijdsverhaal niet helemaal klopt. Ik ben al lang geen eind 20 meer en mocht wel een filmpje opnemen. Dus als ze op zoek zijn naar jonge dames en heren dan had ik nav mijn cv al een afwijzing gekregen. 

    Hoi Ca_2017 ! Ik bedoelde eigenlijk dat ze dus niet naar jonge mensen op zoek zijn, maar juist naar wat oudere of meer ervaren dames en heren. Ik hoop natuurlijk dat dat niet het geval is! En ik hoop dat je snel reactie krijgt op je filmpje. Is hij voor je gevoel goed gegaan?

     

    Hai,

    Ik ben afgewezen nav het filmpje :-(

     

  • Alicia

    Ik heb ook begin september gesolliciteerd en mocht daarna ook een videopitch insturen voor 9 september. Helaas tot op heden ook nog niks gehoord. Ik ben ook ouder (34) en heb geen ervaring als stewardess. 

  • Alicia

    ca2017
    LNX
    Ca_2017

    @LNX (collega) ;-)

    ik denk dat het leeftijdsverhaal niet helemaal klopt. Ik ben al lang geen eind 20 meer en mocht wel een filmpje opnemen. Dus als ze op zoek zijn naar jonge dames en heren dan had ik nav mijn cv al een afwijzing gekregen. 

    Hoi Ca_2017 ! Ik bedoelde eigenlijk dat ze dus niet naar jonge mensen op zoek zijn, maar juist naar wat oudere of meer ervaren dames en heren. Ik hoop natuurlijk dat dat niet het geval is! En ik hoop dat je snel reactie krijgt op je filmpje. Is hij voor je gevoel goed gegaan?

     

    Hai,

    Ik ben afgewezen nav het filmpje :-(

    Heb je hierover een email ontvangen of hebben ze telefonisch contact opgenomen?

     

     

  • maud

    Ik kreeg een standaard afwijzingsmail

  • maud

    Ik heb gebeld. Helaas vond de recruiter die mij vorig jaar heeft afgewezen dat ik niet goed overkwam op het filmpje

  • B

    Hi iedereen,

    Zijn er mensen die vandaag nog zijn opgebeld voor een selectiedag of is dat gisteren allemaal al gebeurd? 

    Ik heb zondag mijn filmpje ingestuurd en ben heel benieuwd of ik nog een kans maak…