content voor KLM

• ids

Daar heb je ook wel gelijk in maar hoop dat je het met me eens bent dat het erg moeilijk is je op bepaalde dingen voor te bereiden omdat je punt 1 niet weet wat ze gaan vragen en punt 2 jezelf moeilijk kan veranderen als je bv je engels niet meester bent.

Ik geef wel toe dat het handig is als je weet wat het programma is en als je weet wat je te wachten staat. mbt de verschillende dingen dwaar ze je aan gaan onderwerpen.

• San

Een tip voor jullie allemaal:

Bereid je voor op de standaard vragen:

Goede/slechte eigenschappen

Bedenk voorbeelden van service verlenen uit je arbeidsverleden

Bereid je goed voor, ik had daar echt een relaxed gevoel door!

Laten jullie me weten hoe het afloopt?

• Vliegmiepje

Ik ben gisteren gebeld door content!! :)

Alleen ik was aan het werk en m'n mobieltje stond uit…

Dus ze hadden mijn voicemail ingesproken met de vraag of

ik maandag terug kan bellen. Ben benieuwd wanneer ik kan komen!!!!

• Linda

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je wordt gebeld?

Heb namelijk 14 of 15 juni dat mailtje van content ontvangen, maar ben nog niet gebeld.

Wellicht moet ik gewoon geduld hebben, maar ik wil het zo graag weten…..;)

Dus als je wordt gebeld hoor je meteen of ze je uitnodigen voor een gesprek?

Kom je daar dan wat makkelijk doorheen?

Het is dus niet zo dat je tot 4 sept. (dan stopt die vacature) moet wachten?

O, wat een vragen…wat een vragen…………:)

• Sam

Nee hoor, je hoeft niet bang te zijn dat ze je pas bellen in september!! Ik denk dat je maandag of dinsdag iets hoort en dan vertellen ze je meteen of je bij ze langs mag komen.

Ma/Di/Wo hebben ze selectieochtenden voor max. 9 personen ofzo, je moet dus gauw genoeg terecht kunnen. Je hoort dan dezelfde dag of een dag later of je bij KLM op gesprek mag.

Suc6!!!

• ids

Ik ben vandaag gebeld door adecco (dus niet content) en ik mag maandag al op gesprek komen bij ze! Ze vertelde me dat er maar 1 extra persoon bij zou zitten dus geen grote groep. Adecco reageerde trouwens veel sneller dan content. Die hebben me enkel een mailtje gestuurd dat ze een keer zouden bellen, adecco hing nog dezelfde dag aan de telefoon!

• Vliegmiepje

Ik werd na 7 dagen gebeld door content.

• Denise

He meiden,

ben door te surfen op dit forum gekomen. Ben momenteel werkzaam op een kantoor als project leader, echter heb ik het daar helemaal gehad. (na 5 jaar)

Zou ook erg graag als (grond)stewardess willen gaan werken.

Als ik kijk naar de functie eisen, zou ik het moeten redden, maar net als sommige van jullie val ik over het engels spreken. Engels verstaan gaat prima, en met een beetje nadenken kan ik mij zeker uit de voeten maken, met de taal, maar vloeiend…?

Hoe is dit bij jullie..?

• ids

Ik (geen meid) spreek opzich vloeiend engels dus daar ben ik niet zo bang voor. Weet enkel niet hoe erg ze je erop testen oid? Ik denk dat ze je jezelf laten voorstellen in het engels ofzo? Ik heb voorgaande op deze sollicitatie meerdere soorten selecties (bij andere banen) gedaan waarbij ze je engels op die manier testen en dan nog een beetje doorvraagden naar je achtergrond zodat je wel een beetje spontaan moest antwoorden en dat je dus niet enkel je voorstellen uit je hoofd had kunnen leren.

Bedenk wel dat je engels een essentieel deel wordt van je werk…

• Denise

Ids,

Bedankt voor je reactie (en stom dat ik je meid noemde, er zitten hier natuurlijk ook heren…:-)

Ben mij ervan bewust dat engels een groot onderdeel wordt, maar na verloop van enkele weken gaat het al een stuk beter, dit merk ik ook vaak op vakantie, na een tijdje engels kletsen, lijkt het er met de dag makkelijker op te worden. Echter heb ik het nu nooit nodig en gaat mijn engels niet echt verder dat de middelbare school, haha… Zou ook wel ergens een engelse (stoom)cursus willen doen, maar dan alleen het mondelinge gedeelte (schrijven is niet echt nodig en lezen kan ik het wel..)

Misschien dat je mij daarmee nog kunt helpen, waar ik deze kan vinden…

Alvast thanks !

P.s. leuke site trouwens, waar je veel info vandaan kunt halen !!!!