Tweede ronde KLM cabin crew

• ids

Hey San,

Je bent er lekker vanaf:) hopenlijk wordt het een positieve uitslag voor je!

Was het interview een beetje hetzelfde als dat van content/adecco? of was het enorm veel uitgebreider? ben me nu idd goed aan het voorbereiden. Alle vragen die ik me kan bedenken een goed antwoord op bedenken:)

Is dat rollenspel een beetje lastig trouwens? En hoe lang duurt dat eigenlijk?

Groetjes…

• San

Nou ik had ook al op je topic ‘Rollenspellen’ gereageerd; ik ben aangenomen, maar nog ff onder voorbehoud van de medische keuring.

De tweede ronde is inderdaad vrij gelijkwaardig aan het privé gesprekje bij het uitzendburo ( ik was bij adecco) maar de vragen die ik had aangegeven daar moet je je gewoon goed op voorbereiden en bedenk een goede motivatie voor steward worden en waarom bij KLM.

Rollenspel viel mij ook mee, zie mijn posting daar, ik had deze al eens gehoord van een vriendin en had hier daarom enigszins over nagedacht, maar bedenk anders ook wat situaties waar je denkt geen raad mee te weten en wat je zou doen als je die krijgt ( ik wist niet wat je wel zou kunnen doen / zeggen tegen een dronken passagier, behalve natuurlijk geen drank meer geven lijkt me) dan ben je daar in ieder geval op voorbereid en valt het waarschijnlijk alleen maar mee.

Succes!

• ids

Hey San,

Alvast gefeliciteerd:) Is er trouwens nog wat gezegt over wanneer je evt. met de opleiding mocht beginnen? Zou dat echt een half jaar tot een jaar duren? Gister stond er nog in de krant dat de klm zo enorm veel mensen nodig heeft (lees honderden) om de nieuwe vluchten te kunnen dekken…

• Vliegmiepje

San, gefeliciteerd!!!!! Hartstikke goed joh!!!! :)

Leuk vooruitzicht! En die keuring komt vast wel goed!

Na hoeveel tijd werdt je gebeld door de klm na je gesprek bij

Adecco??? En krijg je schriftelijk bericht als je daar door bent

of wordt je gebeld? Maar jij vond dat 2e gesprek dus niet veel moeilijker

dan dat bij het uitzendburo?

• San

Ik werd twee dagen later al door KLM gebeld, van brief tot uitslag een maand bezig geweest.

Ik heb nog geen cursusdatum, die hoor ik als ik door de Medische Keuring heen ben, maar ik hoor dat mensen die nu net zijn aangenomen in de 27 september cursus geplaatst worden, ik ga ervan uit dat het oktober wordt. Gaat vrij snel dus.

Hoe ver ben jij nu Ids, door de 1e ronde heen toch? Wanneer mag je naar KLM? Verheug je er maar op, was hartstikke leuk toen ik was! Misschien heb ik het toevallig getroffen, maar dan nog!

Succes!

• kim

Hoi San,

Mag ik vragen hoe oud je bent?? ik word 22, ben door de eerste ronde heen en vandaag gebeld voor de tweede ronde!! Heb je nog nuttige tips??

Groetjes kim

• ids

Ik mag woensdah 12juli voor de 2 ronde… Ben vandaag gebeld, wel blij dat ik niet deze week hoef met dat warme weer want dan drijf ik mn pak uit :)

Heb er zelf ook wel zin in, heb echt alles al uitgewerkt wat ik me kan bedenken wat ze gaan vragen dus daar ben ik niet zo enorm bang voor… gaat enkel even om het rollenspel, weet dat ik dat makkelijk kan (zit zelf vaak genoeg in zulke situaties met huidige baan) enkel de zenuwen van het moment zullen parten kunnen spelen…

Groetjes!

• San

Kim, ik ben nu 23, eind deze maand word ik 24 maar mensen schatten mij vaak ouder. Het is een kwestie van gedrag, als jij 26 bent kun je je ook als 21 gedragen en afgewezen worden, als je zelfvertrouwen en assertiviteit (overdrijf dit niet ;-)) uitstraalt, komt het goed.

Ids, veel succes, komt wel goed denk ik. Maak je niet druk, ze zijn hartstikke aardig, het zijn JOUW 15 MINUTEN die case dus trek je nergens iets van aan en doe gewoon je ding hoe je dat nu ook doet bij je huidige baan. Laat de klant uitpraten en probeer te achterhalen wat hem/haar echt dwarszit!

• esther

hallo

zijn er nog belgische meisjes ??

ik ben gisteren door de eerste ronde geraakt

x