Zie bovenstaand berichtje
Hoi Caroline,
Wat een achterdocht!! Als je even in het archief kijkt zul je zien dat ik al eerder een bericht heb geplaatst. Ik heb mijn gesprek bij Adecco gehad en ben door naar de volgende ronde! Ik ben heel erg blij met de antwoorden die Lonneke zo spontaan voor ons beantwoord. Ik plaats niet altijd een bericht, omdat er al zoveel vragen worden gesteld dat de mijne ook meteen beantwoordt worden. Ik merk dat Lonneke altijd de tijd neemt om vragen vrijblijvend te beantwoorden en dat men héél vaak de vraag richt naar Lonneke. Als ik Lonneke een compliment wil maken is dat mijn zaak en niet de jouwe, oké! Deze site is fantastisch voor al degene die als stewardess aan de slag willen, dus houd alsjeblieft op met dit soort onzinnige opmerkingen.
Daarnaast kun je achter de auteur zien staan wat voor een verbinding de auteur heeft (al zegt dit meer over welke computer de auteur gebruikt maar geeft wel een indicatie) Hieruit kun je dus zien dat lonneke en monique 2 totaal verschillende computers gebruikt hebben…
Lonneke.. Keep up the good work!!!
sorry? als je kijkt naar de mailadressen dan zie je dat die niet overeenkomen en ik hoef mezelf niet op te hemelen meid. Kijk ik vlieg al…………. dus doe dit echt niet voor mezelf……… en trouwens wie ben jij dan wel niet?Caroline schreef:
>
> En waar komt Monique ineens vandaan? Heb je zelf een bericht
> getypt om je op te hemelen Lonneke?
yep heel gaaf alleen blijkt het toch een verkeerd beeld te geven………je moet zelf zoeken naar woonruimte……. je zit toch in een ander land ( wel westers maar ook niet). Ik denk niet dat ze het volhoudt . Ik hoop het voor haar van wel maar ze zit er nu een maand of 2 en via via hoor ik toch dat het niet zo goed gaat……..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?