Geen bevestiging sollicitatie

• Mireille

Tot nu toe heb ik nog geen bevestiging gehad van mijn sollicitatie naar Content (gemailed)

Ik had ze dinsdag rond 11:00 uur gemaild.

Is het gebruikelijk dat ze snel een ontvangstbevestiging sturen, of zal ik nog maar gewoon even afwachten……

Vind het wel spannend. Al die verhalen over die strenge sollicitatieprocedures

Jeminee……

• ids

Als je per mail solliciteerd stuurd content opzich dezelfde dag of een dag later een bevestigingsmailtje dat ze je sollicitatie ontvangen hebben. Ze bellen je echter pas een week later voor een kort gesprekje.

Adecco daarentegen hangen dezelfde dag of een dag later al aan de telefoon om je een gesprekje te laten afnemen! Gaat bij hun gewoon een stuk sneller!

• Mireille

Ik heb dus nog niets gehad, zal ik even bellen/mailen om te vragen of ze het wel in goeie orde ontvangen hebben?

• ids

Kun je doen maar het kan natuurlijk ook dat ze het gewoon druk hebben…

• Mireille

Ik wacht het nog maar even af.

Wil niet te ongeduldig overkomen.

Moet ze ook nog even verzoeken of ze mijn huidige werkgever nog niet willen benaderen (die weet nog van niks haha)

• Mireille

Moet je dan Content in Amsterdam hebben ofzo? Of gewoon degene in je woonplaats?

Heeft een van jullie toevallig het nummer?

• Anouck

Ik zou gewoon bellen, dat staat juist heel correct! Je hoeft toch niet te zeggen : van ik heb niks gehoord en hoe zit het nou???? Je kan toch vragen of ze alles netjes ontvangen hebben en dat je nog even kenbaar wil maken dat je huisige werkgever niet op de hoogte is van jouw sollicitatie!

groetjes

• Mireille

Dank je!!

(Helaas geen gehoor)

Ben nu al zenuwachtig hihi

• Anouck

Je moet content in amsterdam hebben en het nummer is volgens mij 020-3307779!

• ids

Stuur gewoon nog een sollicitatie naar adecco joh, de bellen gelijk en dan hoef je ook niet zenuwachtig met 15 man tegelijk sollicitatie te doen:) gewoon simpel met 2 man…