Geen bevestiging sollicitatie

• Mireille

?

15 man….2 man?

Ze hebben dus verschillende werkwijzen…

Ik hoor wel verschillende verhalen over Adecco en Content.

Over algemeen vindt men Content beter geloof ik

• ids

De eisen die KLM aan ze gesteld heeft zijn gelijk enkel de uitvoerwijze verschilt. De vragen die je krijgt zijn dus hetzelfde maar content voert deze uit in groepen van 15 man ong. tegelijk. Adecco laat gewoon steeds 2 man komen. Persoonlijk vind ik dat minder stressen maar dat verschilt natuurlijk…

Vergelijken is enorm moeilijk omdat er niemand bij allebei geweest is omdat dat simpelweg niet mogenlijk is! Dus zeggen dat de 1 beter is dan de ander ligt gewoon aan wie waar ios geweest en al dan niet je wel of niet afgewezen bent;)

• Cheryl

En Mireille, heb je al gebeld?

• Mireille

Ja, toch een beetje ongeduldig hè.

Ze hadden het natuurlijk wel ontvangen, maar ze hebben zoveel sollicitaties gekregen dat ze een achterstand hebben. Ze verwachten me deze week of volgende te benaderen.

• Cheryl

Nee hoor, absoluut niet ongeduldig. Ik zou zelf ook bellen, wil gewoon weten hoe of wat, zo ben ik ook. Gelukkig word je binnenkort gebeld, heb je al je telefonische gesprekje gehad meteen of niet?

• Mireille

Nee niet.

Ze vroeg alleen even naar mijn opleiding. Toen zag ze HBO Toerisme in mijn cv staan. En ze zei dat ik binnen twee weken iets zou horen….