Ik heb vandaag mijn gesprek gehad bij de Klm en het ging helaas niet goed…
In tegenstelling tot bij Content was ik erg zenuwachtig. Dan zit je er toch al minder prettig. Ik vond het gesprek heel erg pittig! Ze zaagden me helemaal door midden, 45 min lang.. En maar voorbeelden vragen.. ik had er aardig wat in mijn hoofd zitten maar na een tijdje waren ze gewoon op! Ook onverwachte vragen waar ik niet meteen op kon reageren van de zenuwen.. Terwijl ze heel erg vriendelijk waren hoor! het waren geen vervelende mensen ofzo.
Toen het engels.. bij content zeiden ze dat het erg goed was! Maar ik was gewoon even helemaal leeg tijdens het engelse gesprekje.. ik kan het niet goed verwoorden maar ik heb niet het gene laten zien wat ik normaal gesproken wel had gekund.
Ik kwam niet uit m'n woorden.. het liep gewoon helemaal mis! Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan!!! Ik kan engels!!! Niet vloeiend maar wel goed genoeg!! En ik heb het dus gewoon verknald door de zenuwen!!! Frustrerend!
Het rollenspel ging wel erg goed naar mijn idee. Daarna had ik nog een heel kort gesprekje met degene die daar bij zat. Zij vertelde me dat mijn engels wat ik had laten zien niet voldoende was. Als de andere twee onderdelen wel goed zijn gegaan krijg ik binnen een paar maandjes een herkansing voor het engels en als dat dan goed is ben ik alsnog door.
Maar ik ga er maar vanuit dat het eesrte gesprek ook niet goed genoeg was, en dat het voor mij er dit keer niet in zit.. jammer maar helaas! Mocht ik die herkansing krijgen dan spring ik alsnog een gat in de lucht hoor!!! Want dit gaat me geen tweede keer gebeuren natuurlijk!!! Maar ik reken er maar niet op, anders is de teleurstelling alleen maar groter. Iedereen die nog op gesprek moet, heel veel suc6 in ieder geval!!! Ik ga zo maar even shoppen, een beetje lief zijn voormezelf want ik baal ontzettend…
Hopelijk krijgen jullie allemaal snel de uitslag! Sorry voor dit lange verhaal…