Uitslag van tweede rond

• ids

Nou ik had vandaag dus de envelop binnen en ben gelaas afgewezen…. Staan enkel niet bij waarom. Ik moet nu bellen naar een bepaalde afdeling en die kunnen me vertellen waarom ik afgewezen ben…

Ik denk zelf dat ik afgewezen ben omdat ik niet “netjes” genoeg ben voor de klm. Heb af en toe nog een fleugje amsterdams door mn spraak en daar zijn ze echt enorm streng op (meldde ze al bij adecco). Ik schrok ook al enorm toen ik zag hoe netjes de selecteus enzo waren…

Ga nu in het voorjaar proberen om bij een andere maatschappij binnen te komen. KLM moet helaas weer een jaartje wachten..

Succes iedereen verder…

• kim

Ids, vind het echt super jammer voor je! Kreeg vandaag ook de uitslag en ik ben wel aangenomen! Echt jammer, maar blijf proberen, toch? Ben vorig jaar ook afgewezen bij cityhopper (leeftijd, te jong, zeiden ze) dus er is hoop!!

Succes met alles verder

Groetjes Kim

• San

Balen Ids, misschien kun je (klinkt lullig, maar als je het écht wilt…….) spraaklessen nemen om het te verbergen! Maar ik heb zelf ook wel een Amsterdams accent, maar kan het misschien beter verbergen… En je hoort ook vaak genoeg mensen met een zachte ‘g’ ofzo..

Ik zou sowieso bellen met ze, misschien is de tip bruikbaar!!!

Grt. Sanne

• Mariska

Hee vliegmiep!

Ga lekker je Engels oefenen want volgens mij krijg je nog wel een kans of heb je je brief al binnen? Ik had precies hetzelfde als jij: Alles ging lekker behalve mijn Engels. Ook ik kan het goed alleen had het lange tijd niet meer gebruikt en maakte fouten in b.v. de verleden tijd. Ook babbelde ik niet lekker door. Maar ik krijg nog wel een herkansing. Als dat goed is dan ben ik er ook bij!!

Maar ze stelde ook belachelijke vragen b.v: Wat heb je afgelopen weekend gedaan? Wat ga je volgend weekend doen? Ten eerste had ik niet veel zin om over mijn prive leven te vertellen en ten 2e als je me dit vraagt in het Nederlands moet ik al goed na denken. Mijn korte termijn geheugen werkt niet altijd even goed. En voor het komend weekend had ik echt nog geen plannen dus ben je ook snel uitgekletst!

Verder werd er gevraagt wat mijn favoriete groente was? Ik kon op eens niet meer op spercie bonen komen! EN verder kon ik ook niets meer verzinnen. Echt vreselijk was het!! Maar goed, ik baal ook dat het allemaal zo gelopen is maar uiterlijk nov 2006 ga ik opnieuw het gesprek aan en hoop dat het dan alsnog goed komt. Hoe ga

jij het allemaal aanpakken?

Sterkte! Groeten MAriska

• Vliegmiepje

Hoi MAriska,

Helaas ben ik gisteren gewoon helemaal definitief afgwezen. :( Super dat jij die herkansing hebt!!! Ik ben nu druk met verhuizen en zit bij mijn schoonmoeder achter de pc. Zodra ik er in mijn eigen huisje weer achter kan stuur ik iets langers terug. Ga goed oefenen!! Grijp die kans!!! :)

Liefs vliegmiepje

• sannie_

Hee mariska!

Ik ben vandaag ook op gesprek geweest bij KLM, en alles ging inderdaad perfect vond ik zelf, maar ik kreeg toch te horen dat mijn engels niet voldoende was, en ze vonden ook dat ik een accent had, dus nu krijg ik nog te horen of ik een herkansing krijg, jij gaat in november dan nog een keer op herkansing, op welke manier ga je in tussentijd je engels proberen te verbeteren? ik vraag me namelijk af op welke manier je dat het beste kunt doen, want zo'n tweede kans wil ik niet verknallen als ik die krijg!!!!

xxx