Cityhopper

• cin

Hi David,

In het verleden hebben er wel mensen uit Belgie bij ons gewerkt….echter verhuisden wel naar NL.

Ken op dit moment niemand die tussen bijv antwerpen en schiphol heen en weer reist. Misschien cockpit…..maar weet het niet zeker.

Ik kan je in ieder geval vertellen dat we tegenwoordig heel wat dagen achtereen op de route zijn, waardoor je niet iedere dag naar Schiphol hoeft. Misschien heb je daar iets aan? En kun je een standby kamer in AMS zoeken en wel in belgie blijven wonen.

Succes!

• cin

P.s we werken wel samen met engelsen…..zij wonen dat bijv op een van de bases in engeland. We hebben helaas geen base in antwerpen of brussel.

Groetjes

• esther

hallo david!

ik ben ook een belgsiche , en ben al bij KLM cityhopper op gesprek mogen gaan..

op het einde van het gesprek zeiden ze me dat ik te belgisch was. Bij KLM cityhopper werken nl weinig tot geen belgen.. ze verwezen me ook door nr KLM omdat ze daar wel meer belgische mensen aanwerven..

esther

• David

hey Esther

Ik ben ook al eens geweest en ik was door de eerste ronde maar zelf afgebeld, denk dat het praktisch moeilijk is want je vliegt veel bij KLC. Ben toen gaan solliciteren bij KLM maar het is me niet gelukt.

Veel succes Esther, duim voor je!

• esther

waarom is het niet gelukt?? jaik moet nu nog de 2de ronde doen..