niet mee eens Eveliena (levenservaring e.d)

• esther

natuurlijk!! teleurstelling is bij iedereen groot! zeker als dit echt iets is voor je!

ook een fijn weekend iedereen :-)

• Marko

Ben ik met je eens, je hebt heel weinig tijd en ik heb gewoon niet goed gedaan, volgende keer gewoon beter! Ik wens iedereen pr. weekend toe,

gr. Marko

• Marko

Heel simpel (zie onderaan , paging terug heb ik de reden gezegd) Ik zei veel te kort over de passagiers, tenminste wat ik graag voor hen wil betekenen, en wat ik zei was voor hen veel te kort, en niet te enthousiast volgens hen (ik zei 2 of 3 zinnen iets over) maar telkens had ik het over andere dingen (zoals wat ik gedaan heb, waarom ik deze baan wil en trok wel de passagiers er iedere keer bij maar gewoon niet goed gedaan, Alsik alleen over de passagiers vertelde dan was het waarschijnelijk wel gelukt,. Dat zeiden ze ook later tegen mij!

pr. weekend

• Marko

Ik typ te snel en moet het eerst nakijken voordat ik iets opstuur, sorry daar voor maar die dag hoefde ik niks te schrijven, een verhaal ofzo dus.. nee ook al stikte ik v.d taalfouten: dan nog had het daar niks mee te maken..

• flyboy

Hey Marko

Bij mij lukte het ook niet de eerste keer, bij Dutchbird zei men dat ik te arrogant overkwam terwijl ik op van de zenuwen was.Een week later bij Martinair was ik te verlegen en een maand later bij KLM was het in een keer wel goed.

En nu ben ik al twee jaar purser.

Joh Marko blijf in jezelf geloven en dan komt het vanzelf goed.

groetjes

• Pietie

bitchy? jezus? sneer?

HUH? I'm lost ;-)

• lisa

Hoi Flyboy,

even heel iets anders hoor; maar na hoeveel jaren vliegen ben je Purser geworden, en hoe verloopt zo'n traject. Hoe, en na hoeveel tijd kun je van 1 band na 2 banden?

Alvast bedankt!!!

Groetjes, Lisa