net moeder en willen vliegen..wie ook?

• mikky

38B, hahahha! Was jij ook 28 augustus op de introductiedag?

• Jet

nee, want toen kon ik helaas niet, was het leuk??

Grappig! ben jij ook moeder of gewoon aan het rondhoppen in dit item?

• mikky

O jammer dat je er niet was!! Het was echt heel leuk om eens en kijkje te nemen bij de KLM!! Bezichtiging in 747, in de hangars geweest, over het platform gereden met de bus… was echt een hele leuke dag!!

En ik ben geen moeder (nog niet hahaha) Maar ik bekijk eigenlijk altijd alles op deze site, leuk om te lezen waar iedereen zich mee bezig houdt!!

Jij begint waarschijnlijk op maandag met de cursus?? Ik op dinsdag de 19de!!

Ben je al een beetje begonnen met leren?

Succes en we zien elkaar vast wel!!

• Jet

Hoi Mikky,

Ja heel jammer inderdaad maar gelukkig zien we straks genoeg vliegtuigen van dichtbij, spannend he. He, ik heb net een nieuw bericht geplaatst maar jij kan me natuurlijk ook helpen. Hoe zit dat met het ophalen van de KLM ID en schipholpas. Op de registratiedag op 21 aug hebben ze het wel verteld maar toen was ik nogal druk bezig met het stilhouden van mijn dochter, was niet zo smart van me om haar mee te nemen, haha. Ik heb wel gehoord dat je niet eerder dan vier werkdagen van te voren je passne kan halen maar heb volledig gemist wat en vooral waar??

• mikky

Hoi Jet,

Heb het een beetje uitgelegd aan het begin van dit prikbord!! Hoop dat het een beetje duidelijk is voor je!!

• Suus

Hoi Lisa,

Leuk ..als je een weblog opent….ik ben heel benieuwd naar je “belevenissen”

en ook om te horen hoe je de combinatie met je gezin vindt.

Ben nog steeds aan het twijfelen…..ook omdat we nog een 2e kindje willen en dan is het (nu nog) niet zo handig om te gaan vliegen….Misschien moet ik dus nog even wachten…..

Ik ben net 40 en het is dus nu of nooit qua zwanger worden.. dilemma dilemma dilemma….

ciao ciao Suus

• lisa

Hoi Suus,

eerlijk gezegt zou ik dan nu voor een kindje gaan…. voor vliegen ben je nooit te oud volgens mij. Dus dat kan dan altijd nog… Aan de andere kant is de sollicitatie bij KLM 1 jaar geldig… maar ja, dan is alles nog zo krap en je kindje nog zo klein…. ik heb ook eerst voor mijn kindjes gekozen en nu ben ik zelf aan de beurt!!!!

Succes met je keuze!!!

Groetjes, Lisa