grondstewardess KLM

• linda

hoi allemaal,

wacht nu een week sinds ik mijn sollicitatie heb verstuurd via internet. Maar ben nu wel erg benieuwd hoe de sollicitatie procedure verloopt…

is er eerst een telefonisch gesprek en daarna 1 echt gesprek? of ook weer meedere rondes zoals bij cabine?

hoop dat iemand mij kan helpen!!

• esther

alles staat normaal al uitgelegd op de site… even doorpluizen ;-)

• linda

kan er helaas niets over vinden hoe de sollicitatie procedure verloopt…..of kijk ik verkeerd?

• kim

Volgens Esther moet iedereen de site onderzoeken, vragen beantwoorden behoord niet meer tot de optie?

• keesje

Niet als alles 30x vertel moet worden toch

• missfly

nou inderdaad, word ik ook een beetje moe van! Ik begrijp dat het fijn is voor ‘'nieuwkomers’' op de site, maar als je al langer op deze site zit en je krijgt iedere dag dezelfde vragen, wordt het allemaal een beetje eentonig!!

Dit is geen aanval op Linda hoor!! Ik kan je helaas niet helpen bij je vraag, ik ga voor cabine!!

Zijn er mensen die trouwens ook in september op cursus gaan en die al een beetje geleerd hebben?? spannend allemaal en veel succes!!

Groetjes en wie weet tot in de lucht!

• Gwen

Volgens mij is iedereen hier begonnen met het stellen van vragen…

Beetje jammer zo'n opmerking van: Zoek het maar uit en pluis alles maar na!

Dus wie o wie (sorry Lin, ik heb niet op de grond gesolliciteerd dus ik kan je het antwoord niet geven!) kan Linda hier antwoord opgeven?

Gr, Gwen

• esther

totaaal niet! ik beantwoord zelf altijd veel vragen van iedereen die ik weet, was gewoon een tip voor linda omdat je heel veel goede dingen vind op dit forum en je kan helpen door de sollicitatie!!

• esther

mensen sorry hoor!!

vind wel dat jullie nogal reageren op mijn posting

wou gewoon ff zeggen dat er hier en daar zeer nuttige dingen kunnen staan die je vaak vergeet te vragen en heel nuttig kunnen zijn bij je sollicitatie!!

dat was al dat ik ermee bedoelde..

• beaté

Kijk iedereen op dit forum doet wat die kan en met GOEDE bedoelingen.

Ook al moet je honderd keer het zelfde zeggen.Dit is dan toch een goed voorsmaakje voor grondstewardess en cabin stewardess.Of zijn er sommige die denken dat het buiten hard werken enkel paraderen is in uniform.Geloof me vrij, tegen passagiers moet je ook dikwijls hetzelfde zeggen.Dit kan je hen toch ook niet kwalijk nemen?!Voor ons zijn sommige dingen zo normaal zeker eens dat je in de luchtvaart zit maar voor een passagier is dat wel anders.Neem het van mij aan,ik zit al 7jaar in de luchtvaart als grondstewardess in belgië en elke dag moet je de dingen 100den keren zeggen.( zo denken passagiers dat wanneer ze een vlucht gemist hebben ALTIJD met hetzelfde ticketje de volgende vlucht kunnen nemen zoals met de trein of bus om je een idee te geven).Als je GEEN geduld hebt en dingen nog eens niet voor de 100ste keer wil zeggen denk dan eens goed na over dit beroep.Als grondstewardess check en board je de passagiers,als cabine personeel zit je er samen mee voor soms uren.Dus….GEDULD IS EEN MOOIE DEUG …MAAR JE MOET ZE HEBBEN! Heb je ze niet oefen dan maar.

Groetjes