grondstewardess KLM

• Evelien

Ik kan me de reactie van Esther wel voorstellen. Toen ik hier nieuw kwam ben ik ook eerst goed rond gaan kijken of mijn vragen niet al beantwoord werden/zijn. Mede omdat ik vind dat je ook zelf initiatief moet nemen door goed rond te kijken.

Hier worden bijna dagelijks topics met dezelfde titel en vragen geopend en dat kan soms een beetje vervelend zijn. Wat is er mis met opperen dat iemand eerst even goed alles doorleest en dan pas overgebleven vragen stelt???

• missfly

helemaal mee eens!! Geduld is zeer belangrijk in de luchtvaart, maar zelf initiatief en eerst dingen onderzoeken ook!!

Twee kanten dus aan het verhaal, maar laten we iedereen helpen… Dit forum heeft mij ook goed op weg geholpen!!

• Catje

Hoi,

solliciteer je direct of via uitzendbureau?

• chantal

Hoi Linda

Ik ben zelf net 3 maanden aan het werk als grondstewardess bij KLM.

Je hebt inderdaad eerst een telefonisch gesprek en daarna een gesprek met twee personen waarvan een van de werkvloer is, hierin wordt ook je engels getest. Als je dit haalt wordt je uitgenodigd voor een rollenspel en als je dat goed doorstaat ben je klaar en mag je beginnen met de opleiding! Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes

• chantal

Hoi Linda

Ik ben zelf net 3 maanden aan het werk als grondstewardess bij KLM.

Je hebt inderdaad eerst een telefonisch gesprek en daarna een gesprek met twee personen waarvan een van de werkvloer is, hierin wordt ook je engels getest. Als je dit haalt wordt je uitgenodigd voor een rollenspel en als je dat goed doorstaat ben je klaar en mag je beginnen met de opleiding! Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes