Ik begin de 18e met de opleiding. Nou weet ik dat ik een dag of vier voordat de cursus begint nog het een en ander moet ophalen, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik moet zijn. Kan iemand mij helpen??
Je moet je postvak sleutel gaan halen en je formulier uit je postvak halen zodat je je klm id kan laten maken. Je moet hier voor bij het bemanningen centrum zijn. Je moet hiervoor naar vertrek hal 1 gaan. Tegen over check in balie drie van transavia heb je de ingang waar je door heen moet. Je loopt dan door een lange gang, aan het einde van de gang zie je links een rol trap daar ga je van af en aan je rechter zijde zie je een balie waar je aan een mederwerker kan vragen waar je je sleutel kan halen. Volgens mij is het daar zelf maar dat weet ik niet zeker. Ook met vragen over je klm id kan je daar terecht maar hiervoor moet je op oost zijn.
Wat ik ervan weet is dat je ongeveer 5 dagen voor de cursusaanvang naar Schiphol oost moet gaan met je formulier van klm ID die je hebt ingevuld bij de registratiedag! Daar geven ze je KLM-ID pas en daarmee ga je naar het bemanningscentrum en dan volgt het verhaal van Maaike!!
Heb je je visum al geregeld??
Succes
meiden allebei heel erg bedankt, daar heb ik echt iets aan, te gek. Dan ga ik maandag of dinsdag en dan meteen door naar de travel clinic voor de vaccinaties..
Helemaal top!! Ben benieuwd naar je Mikky? Ik ben al vooor het crewvisum geweest daar kwam ik ook een meisje tegen van de cursus van 19 september, misschien ben jij het wel?? Haar naam was niet mikky maar wel met de m volgens mij….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?