18 sept. cursus/KLM ID

• maaike

Oh ja? Wij hebben juist niks gehad. We moesten het tekenen en toen zeiden ze dat we de form. in onze postvak zouden krijgen. Misschien is het bij jullie iets anders gegaan. Oh ja aangezien jij een paar dagen eerder begint….laat even weten hoe de engels test was( als je dat leuk vind tenminste).

Groetjesss

• KLMstes

Misschien handig om dan ook je paspoort mee te nemen.. Zonder ID kom je normaal gesproken het BMC niet in, en dan is het handig als je je kan identificeren.

• mikky

Wij moesten een formulier invullen en daar werd een kopie van gemaakt, samen met je paspoort! Vervolgens kregen we dat formulier terug en dit moeten we inleveren bij Schiphol- Oost, daar krijgen we een KLM-ID waarmee we naar het bemanningscentrum kunnen gaan voor ons postvaksleutel. In dat postvak ligt als het goed is je formulier voor je Schiphol-pas (die je moet ophalen bij Triport) en je parkeerpas!

dit is het verhaal wat ik ervan begrepen heb!! Maar ik ga het nog even goed uitzoeken allemaal of het klopt, anders sta ik weer voor niets op Oost!!

• maaike

hahah aok, nou kan wel kloppen hoor want wij hebben helemaal geen formulier terug gehad. We gingen met lege handen weer naar huis. Kijk als je je formulier ingevulde al heb hoef je idd niet eerst je sleutel op te halen.

groetjes

• KLMstes

Voor de pas moet je ook een aantal security vragen beantwoorden (ik neem aan ook voor nieuwkomers) Wat ik altijd doe is het formulier faxen naar Triport, en na paar dagen kun je pas ophalen. Dat scheen altijd veel sneller te gaan, want het kan soms enorm druk zijn daar, en dan kost het je zo 2 uur!!!!