parkeren personeel

• G

Hallo!

Weet iemand misschien of stewardessen op schiphol kunnen parkeren, en hoeveel dit evt. kost?

Misschien wel onhandig qua files enz, maar ik ben even aan het uitzoeken wat het voordeligst/handigst is, trein of auto!

Alvast bedankt!

• esther

als je gaat solliciteren kanje altijd parkeren op de parking achter de gebouwen..

denk dat je daar ook kan parkeren als je gaat vliegen.. weet niet zeker is een veronderstelling

• Sonja

Hoi,

Personeel kan parkeren op p30 en p40. Dit is bij de klm gratis.

Groetjes.

• Chantal

Hoi,

Parkeren is niet helemaal gratis word namelijk ingehouden op je salaris! Weet niet hoeveel het precies is, maar niet veel!

• cin

En als je de p30-p40 pas niet neemt, dan krijg je dit geld bij je salaris.

De pas kost inderdaad wel geld, maar niet heel erg veel.

• Dennis

P30-p40…neem aan dat dit geen garage is. Ik wil een vw busje kopen kan ik daar gewoon parkeren? En hoe ver is het vanaf P30-40 naar het bemanningscentrum?

En meteen nog een vraag. Als je met de trein komt, hoe ver is dan het bemanningscentrum vanaf de centrale hal?

Groeten!

Dennis

• Cheryl

P30 en P40 zijn parkeerplaatsen. P30 is voor de mensen die komen van de richting Den Haag en P40 voor de mensen van richting Amsterdam. De parkeerplaatsen zijn ongeveer 5 minuutjes rijden van SPL centrum af, er is een bushalte op het parkeerterrein en die rijd iedere zoveel minuten. Vanaf de centrale hal is het echt dichtbij, er is een ingang voor het BMC bij vertrekhal 1, tegenover de Transavia balies, en dan ben je er al. Ikzelf ga altijd het liefste met de trein, dan ben je naar mijn mening toch altijd sneller en je hoeft niet in de kou te wachten op de bus.

• Jet

Hoi Cheryl, ik heb dan ook weer een vraagje voor jou. Ik kom uit de richting den haag, dus hoop dat ik P30 kan parkeren. Kun je die parkeerplaats bereiken vanaf de A4 en dan er bij hoofddorp af of moet je via schiphol centrum?

• Cheryl

Inderdaad, P30. Je gaat eraf bij knooppunt de Hoek, als je aan komt rijden, zie je aan de rechterkant een groot parkeerterrein, dat is P30.

• cin

Op zich kijkt me waar je woont ivm p30 of p40, echter als een parkeerplaats vol is dan zul je een pas krijgen van de andere parkeerplaats……misschien kun je met een collega passen ruilen mocht dit nodig zijn.

Ga zelf ook vaak met de trein, en neem altijd 10 min van perron tot aan bemanningencentrum. Dan melden etc etc. Je kunt binnendoor of buitenom lopen.