parkeren personeel

• jessica

ik heb ook nog een vraagje…ik woon in brabant en wil ook graag met het openbaar vervoer gaan reizen als ik wordt aangenomen natuurlijk..

Is dit haalbaar ivm met je werktijden, want ik kan bv. snachts niet met de trein op schiphol komen?

• Anouck

Hoi jessica,

Ik kom zelf uit breda en start in oktober bij arke. Ik ben nu een paar keer op en neer geweest en het is een drama. Het openbaar vanuit brabant heeft geen nachtnet en met de auto is ook geen aanrader. Ik moest gisteren naar de medische keuring en op de terug weg heb ik er 2, 5 uur over gedaan! Maakt niet uit via welke route je gaat je staat vast als je tussen 7:30 en 10:00 of 16:30 en 19:30 in de auto zit. Ik woon samen maar heb toch besloten en kamer te huren voor als ik standby sta en wanneer ik nachtvluchten heb etc. Ik heb echt geen zin meer om na een vlucht incl. afmelden etc van 15 uur nog eens vrolijk in de auto te stappen! Ook niet echt veilig, en ik weet niet of je treinen ziet zitten maar dat is ook een rot eind en ook niet echt veilig als je s'nachts meot reizen!

Ik zou toch eens kijken of een kamer geen betere optie is!

groetjes

• missfly

Anouck,

Ik kom zelf uit Dordrecht, is het met het openbaarvervoer perfect te doen en Breda is maar 16 min verder dan Dordt… is wel te doen toch?? Ik ga ook absoluut niet met de auto!!

• Anouck

Ha Missfly,

Ja ik ben er zelf niet zo van anderhalf uur in een trein hangen! Ik heb nu perfecte kamer in amsterdam gevonden en als ik vrij ben dan cross ik lekker naar Breda, en aangezien breda geen nachtnet heeft schiet treinen niet echt op voor mij!