Hey Nicole, nog ff over wat je eerder vroeg; een galley/pantry is de keuken! Afhankelijk van het vliegtuigtype sta je daar of met zijn 2en, of meer. In de nacht ben je dus ook in die galley, tenzij je mag slapen in of een bedje of op een stoel bij een deur met een gordijntje (jaja, glitter and glamour alom, haha). De galley achterin is meestal het koudst, vandaar dat je dan zit te klapperen in je velletje, ook omdat je moe bent natuurlijk. In procenten, zoals je vroeg, weet ik niet hoe ik t moet uitdrukken. Ica's gaan 9 van de 10 keer 'snachts terug naar Amsterdam…
Weet je, je moet je lekker gaan voorbereiden op je gesprek bij Content en hopen dat je door mag naar de volgende ronde en dat je die haalt natuurlijk!!! En als het dan zover is…alles lekker over je heen laten komen. Toen ik begon met vliegen wist ik niet wat ik kon verwachten, en dat is juist zooooo leuk. Voor je het weet ben je alweer een paar jaar verder, de tijd vliegt nl echt letterlijk en figuurlijk voorbij.
Ik wens je heel veel succes bij je gesprek! Lekker jezelf zijn, je voorbereiden op de standaard sollicitatie vragen, netjes gekleed en go for it!!!!! Zet hem op!!!!