Jippie !!!

• Nicole

Brrr… haha!

Of juist als 3e ofzo, dan ben je er snel vanaf anders ga je je op zitten vreten en hoor je weer andere mooie verhalen…. en raak je in de war.

Maar dan hopen dat ze niet aan de andere kant beginnen anders ben je 1 na laatst, haha! Had jij een mantelpakje aan? en de rest?

• jessica

Ik had een net bruin broekpak aan met een wit shirtje eronder, mooie pumps, make upje.

Over het algemeen zag iedereen er wel redelijk netjes uit.

Ik ben gewoon zo netjes en zakelijk mogelijk gegaan, want een c.a. ziet er ook altijd tot in de puntjes verzorgd uit en de eerste indruk telt toch het zwaarst..

• Nicole

Veel mantelpakjes??? Die wil ik ook aan, maar als iedereen in een mooi

(broek)pak loopt dan kan je je daar juist onzeker door voelen…

• jessica

ik heb geen mantelpakjes gezien, maar als je je mooi en zelfverzekerd voelt in dat pakje zou ik het zeker aan trekken.

De selecteurs proberen je toch voor te stellen in een klm-pakje en dan is een mantelpakje natuurlijk heel goed.

Als ik een mooi mantelpakje had gehad, had ik dat zeker aangetrokken, maar ik heb alleen nog een wit mantelpakje en dat vond ik niet echt geschikt.

Ik zou zeker voor het mantelpakje gaan !!

• Nicole

Géén mantelpakje??? Whaaa stel dat je de enige bent… kijkt iedereen zo van: kijk haar met d'r pakje, haha!

Hij staat wel onwijs mooi, maar ik durf bijna niet over straat (moet ook met de tram en een jas gaat er niet overheen, whoehaha…)

• jessica

Waarom zou je niet over straat durven met je mantelpakje ??????

Ik voel me altijd geweldig als ik een broekpak of mantelpak aan heb! heel classy !

Hihi, ik hoop echt dat ik wordt aangenomen, want het lijkt me geweldig om in je blauwe pakje te paraderen als ik met de trein naar schiphol ga….ik ben in ieder geval altijd heel jaloers als ik een stess in de trein zie met dat mooie pakje

oppervlakkig he…maar ik zou echt heel trots zijn op mijn blauwe pakje !!!!

• Nicole

Ja dat is ook zo! Ik ga er gewoon voor!

Hee maar je zei dat je zelf wat in het engels moest vertellen, stellen ze geen vraag dan, tell me about your… bla bla…?

Moet je zelf een gewoon maar gaan vertellen? en waren er veel door bij jou?

Spannend hoor voor je! Kan me voorstellen dat de zenuwen dan nog meer door je keel gieren, hihi! Komt goed!

• jessica

ja ze vragen je of je iets wil vertellen in het engels en je mag zelf bepalen wat

Er zijn er drie van de elf afgevallen bij ons…

wanneer mag je ?

• Nicole

M o r g e n….

Hee maar 3 van de 11…oh dat valt mee zeg! Had je daar ook een voorgevoel bij? Vast wel, denk ik! En de selcteurs zijn die relax? 1 van de 2 van het groepsgesprek daar heb je ook de 1 op 1 mee?

• jessica

ja, bij alle drie had ik bij de presentatie al zo'n vermoeden dat ze gingen afvallen, geen uitstraling, niet echt gemotiveerd…

Er waren drie selecteurs aanwezig en met 1 van hen heb je ook het gesprek

Ze zijn aardig, maar wel afstandelijk en ze graven diep!!

succes en laat ff wat weten ?