Vraagjes over grondstewardess

• Marjolein

Hey Nathalie,

Ik heb inmiddels op de website van klm gelezen, dat je je voor de wervingsdag aan kunt melden. Ik denk dat je vervolgens een uitnodiging kan verwachten, waar ook wat meer info op staat over het programma e.d.

Ik moet me nog aanmelden, maar ben van de partij!

Hoe zit dat met jou? Ga je ook? Of heb je inmiddels al meer gehoord over je sollicitatie? Nou ja, misschien komen we elkaar dan nog wel tegen als je gaat!

Groetjes mayo..

• Nath.

Ik ben er zeker! Heb me zojuist aangemeld hihi :)

Ik ben benieuwd…

• Marjolein

Aha..nou gezellig! Ik heb me inmiddels ook aangemeld! haha..nou tot dan!

Groetjes mayo…

• ily

halloo..heb binnenkort een gesprek bij content voor grondsteward..nu heb ik niet echt veel zitten voorbereiden alhoewel ik dit wel moet doen om een goede indruk te maken. het is een groepsgeprek met meerdere sollicitanten. dus heb geen idee hoe ze te werk gaan.

heeft iemand van jullie al een gesprek gehad? zo ja, wat kun je allemaal verwachten. ik weet wel dat er een vraag van 1 miljoen tussen zit. Waarom wil je als grondsteward werken en waarbij KLM. daarzit je dan met je mond vol tanden.

ik hoop meer suggesties te horen..

alvast bedankt

mvg,

ilyas

• Marjolein

Hey Ilyas,

Ik heb je een mailtje terug gestuurd hoor!

Groetjes marjolein

• Nathalie

Hallo Marjolein, heb je al een mailtje terug ontvangen van de KLM?

Het blijkt dat je dus eerst je cv moet mailen zodat hun kunnen checken of je aan de diploma-eis en de werkervaring-eis voldoet. Pas dan krijg je een uitnodiging.

Laat je me weten hoe het bij jou verloopt, ik hoop dat je erdoor komt…

• Marjolein

Hey Nathalie,

Ik heb inderdaad ook vandaag dat mailtje ontvangen van KLM.

Ik heb mn CV terug gestuurd en in de mail nog ff mn motivatie benadrukt, waarin ik ook geschreven heb dat ik aan de functie eisen als flexibel, stressbestendig e.d. voldoe. Ik hoop dat ik daarmee hun intresse heb gewekt. Ben ook erg benieuwd of ik de persoonlijke uitnodiging mag ontvangen. Ik hoop het !!!

Eigenlijk vond ik het best lang duren voordat ik dat mailtje heb ontvangen, te beseffen dat ik m vorige week al verstuurd heb. Dus dat zal dan nu ook nog wel een dikke week in beslag nemen, ga ik van uit! Ben benieuwd wat ze over mn werkervaring gaan vertellen. Ach en weet je, naast die stages heb ik wel bijbaantjes gehad als cassiere en in de bediening, zouden ze daar ook niet nog een beetje naar kunnen kijken? Als ze echt zo erg om personeel zitten springen, hoop ik dat ze daar wat soepeler mee om kunnen gaan!

We zullen zien!

Jij onmiddels al meer gehoord van Content? daar had jij al gesolliciteerd toch?

Ben benieuwd!

Groetjes mayo..