klm of cityhopper..

• G

Hallo allemaal,

Ik twijfel om te solliciteren tussen KLM of Cityhopper, ik wordt in feb. 21 jaar.

Weet iemand of je bij cityhopper ook af en toe stopjes hebt, of is het alleen op-en-neer?

Werken er over het algemeen veel jongere mensen bij cityhopper?

Is de sollicitatieprocedure erg verschillend?

Alvast erg bedankt!

• Sven

Hoi,

Bij KLC ben je tegenwoordig ook 3 nachten weg..oud en jong werkt bij klc..

Je bent jong.. KLC is een goede leerschool.. succes

Sven

• Leen

Hoi G,

Ik mag 23 nov. beginnen met de opleiding bij KLC. Ik vond de sollicitatieprocedure erg positief en effectief. Alles verliep erg snel, qua formulieren ontvangen per post en het 2e gesprek had ik al 3 dagen na het 1e. Ook de uitslag verliep snel. Ik weet niet hoe de gesprekken bij KLM verlopen alleen dat je bij KLC geen rollenspel hebt en daar wel. De gesprekken bij KLC heb ik als positief ervaren, mits je je goed voorbereid uiteraard!

Heel veel suc6 met je keuze!

Gr Leen

• cin

denk dat je bij KLC een goede kans maakt. We doen ook stops, soms zelfs 3 a 4 in de week, dus niet alleen maar op en neer. Zie ook de andere berichten over klm cityhopper op dit prikbord. Succes!

• Bianca

Ik heb heel toevallig vandaag een brief binnen gekregen voor klc en bij toeval belde content me ook op voor KLM!!

Toen stond ik in dubio, want je mag niet bij beide solliciteren natuurlijk.

Vorig jaar ben ik bij klc afgewezen (reden onbekend, 2x gebeld, maar konden het niet meer vinden) en nu wil ik t dus weer proberen.

Maar ik mocht morgen terugbellen om even na te denken wat ik wou kiezen.

Als ik dit zo lees ga ik toch voor Klc denk ik…

• G

Bedankt allemaal!

Heb besloten toch te solliciteren bij KLC. Heb nu nog een baan, ga over 2 weken een weekje naar barcelona. Dus denk ik ga solliciteren als ik terug ben. Als je je sollicitatiebrief opstuurt, is de kans groot dat je snel op gesprek mag komen, of duurt dit wel een tijdje? Xxxxxxxxx

• G

Oehw ja t blijft moeilijk.. Omdat KLC mij fijn lijkt om te beginnen heb ik daarvoor gekozen. Ook hier heb je stopjes, denk bijna hetzelfde salaris en minder last van tijdsverschil, minder lange vluchten, en genoeg leuke steden in Europa :) Het nadeel is wel dat je er 5 jaar aan vastzit. Maargoed, als het nog steeds bevalt kun je daarna vanuit KLC doorstromen naar KLM :).

• Bianca

Thanx!!

Ik heb net Klc opgebeld en 16 oktober heb ik selectiedag.

Is wel veranderd, want je hoord 1e selectie gelijk of je door bent naar 2e selectie en bij 2e selectie hoor je ook gelijk of je aangenomen bent!! das wel lekker.

Vorig jaar moest ik weken wachten op een brief!

Oh, ik hoop dat t nu wel gaat lukken!!

• G

Okedan :D Echt fijn dat je dat meteen hoort! Gaat allemaal lekker snel, stuk minder lang de zenuwen! Hebben ze je verteld wat je kan voorbereiden(en engels?) of niet? Suc6!!!

• G

nog n vraagje.. wanneer had jij je brief opgestuurd naar KLC? Doe je best, nu lukt t je vast! Xxxxx